پاورپوینت مواد و مصالحتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت بررسی و کاربرد مصالح مدرن ساختمانی

پاورپوینت بررسی و کاربرد مصالح مدرن ساختمانی به همراه نمونه موردی و تصاویر

کد محصول :P15

lبا توجه به تحولات قرن اخیر که در کلیه علم  فنون منجمله در صنعت ساختمان سازی ایجاد گردید و با توجه به رشد روزافزون جمعیت و احتیاج جوامع بشری به مسکن بیشتر و در نتیجه احتیاج به گسترش شهرها کارشناسان متوجه شدند که اگر شهرها بطوری افقی گسترش یابد رسانیدن سرویسهای شهری مانند آب و برق و تلفن – گاز و همچنین پست-آسفالت و غیره به شهروندان با مشکل مواجه خواهد گردید. بدین لحاظ تشخیص دادند که شهرها می باید به طور عمودی گسترش یابد در نتیجه ساختمان های یک یا دو طبقه قرون 18 و 19 به ساختمان های بلند قرن بیستم تبدیل گردید.

lرفته رفته مصالحی مانند آجر و آهک و ملات های کم مقاومت منسوج شده و مصالح مرغوب تری که بتواند بارهای فشاری و کششی بیشتری را تحمل نماید مورد توجه قرار گرفت که در رأس آنها سیمان و انواع فولاد  می باشد که روز به روز مراحل تکامل خود را طی نموده و هر لحظه در آزمایشگاه های مهم دنیا در اثر آزمایشات شبانه روزی انواع مرغوب تر و کامل تری از آن ارائه می گردد.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت بررسی و کاربرد مصالح مدرن ساختمانی
  • قیمت محصول: 12 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 104
  • حجم فایل: 2مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت بررسی و کاربرد مصالح مدرن ساختمانی به همراه نمونه موردی، پاورپوینت بررسی و کاربرد مصالح مدرن ساختمانی، پاورپوینت بررسی و کاربرد مصالح مدرن ساختمانی، طراحی سازه های بتنی، پپاورپوینت بررسی و تحلیل سازه های بتنی، کاربرد مصالح مدرن ساختمانی، شکلهای هندسی منظمی، شکل منتظم سازه های بتنی، بررسی مصالح مدرن ساختمانی، پاورپوینت بررسی و کاربرد مصالح مدرن ساختمانی

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن