پاورپوینت مواد و مصالحتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت بررسی سازه های کابلی معلق

پاورپوینت بررسی سازه های کابلی معلق همراه نمونه موردی و تصاویر

کد محصول :P11

در پاورپوینت بررسی سازه های کابلی معلق همراه شما هستیم،  مقاومت کششی زیاد فولاد همراه با کارایی کشش ساده، باعث می شود که کابل فولادی به عنوان یک عنصر سازه ای ایده ال برای پوشش دهانه های بزرگ به کار رود. کابل ها انعطاف پذیرند، زیرا قطر آنهادر مقابل طولشان خیلی کوچک است. انعطاف پذیری نمایانگر مقاومت خمشی محدود است، زیرا انعطاف پذیری از تنش های نامساوی حاصل از خمش جلوگیری می کند و بارهای کششی را به طور یکسان میان رشته های کابل تقسیم می کند. این کار موجب می شود رشته های کابل تا حد مجازشان تحت تاثیر تنش واقع گردند.

سیستم سازه ای سقف این استادیوم کابل مضاعف است که در ظاهر رفتاری مانند سازه های چادری دارد. سقف های کابلی یک بخش مرکزی برای مسابقات و یک فضای وسیع با ایجاد سایبان در محوطه را فرآهم می سازد. این ساختمان دارای سازه ای از پیش تنیده است که خصوصیات  کابل های مضاعف برای مقاومت در برابر نیروی باد را نیز دارد و متشکل از کابل های فولادی با ضخامت های متفاوت است. شبکه عریض بام ترکیبی از این کابل هاست که در هر جهت با یک اتصال گیره ای در نقاط تقاطع به یکدیگر مهار شده اند.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت بررسی سازه های کابلی معلق
  • قیمت محصول: 12 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 55
  • حجم فایل: 5مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت بررسی سازه های کابلی معلق به همراه نمونه موردی، پاورپوینت بررسی سازه های کابلی معلق به همراه پلان ها و تصاویر، پاورپوینت بررسی سازه های کابلی معلق، طراحی سازه های مقاوم، پاورپوینت بررسی سازه های کابلی معلق، قابهای خمشی فولادی، شکلهای هندسی منظمی، شکل منتظم سازه های فضایی، پاورپوینت بررسی سازه های کابلی معلق، بررسی سازه های کابلی معلق، سازه های کابلی معلق

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن