تحلیل پلان بیمارستانتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت تحلیل و بررسی بیمارستان پارس رشت به همراه پلان ها و تصاویر

تحلیل پلان بیمارستان

پاورپوینت تحلیل و بررسی بیمارستان پارس رشت به همراه پلان ها و تصاویر

کد محصول :h6

بیمارستان پارس یک بیمارستان بخش خصوصی است و در این بخش رقابت موجب بقا است.بخش خصوصی منافع خود را در طرحی خلاقانه و پیشرو جست و جو می کند تا عاملی برای جذب بیشتر خریداران سلامتی باشد.بیمارستان پارس رشت با مساحت زیربنای حدود 30000 مترمربع و 160 تخت بیمارستانی تخصصی و فوق تخصصی در یکی از مناطق پرتردد شهر رشت جانمایی گردیده است.ما بر آن بودیم تا تیپولوژی طرح بیمارستان را گامی به جلو ببریم . با توجه به سیمای شهر رشت فرم ساختمان به صورت احجامی با سطوح شیبدار معلق طراحی گردید تا امتداد خط آسمان شهر را حفظ کند.

  کانسپت طراحی با سطحی گسترده در طبقه همکف که فضاهای تشخیصی درمانی را در بر می گیرد به همراه اورژانس و کلینیک سرپایی با استفاده از آتریوم سراسری که به صورت عمودی و افقی در اطراف فضاها قرار گرفته است، سه مسئله ی مهم را در بیمارستان حل کرده است که وجه تمایز بیمارستانی متفاوت و ایده‌ای خلاقانه بود. نخست تداوم حرکت مراجعین در خارج از فضاهای درمانی در سراسر ساختمان به گونه‌ای که تداخلی میان فضاهای حفاظت شده ی درمانی و حفاظت نشده ی غیر درمانی پیش نیاید و همین طور  مراجعه‌کنندگان و همراهان بیمار در آتریوم و راهروهای مشاهده که تداومی از همین آتریوم است هدایت شوند. این فضاها بر خلاف تیپولوژی‌های موجود بیمارستانی فضاهایی پرنور و دارای رنگهای آرامش بخش هستند و با به دام انداختن نور طبیعی فضای مطلوب  و پر نشاط و همراه با لذت و آرامش در اختیار مراجعین قرار می دهد و نقش مهمی در کاهش مصرف انرژی الکتریکی خواهد داشت، این دومین مسئله ای بود که اتریوم موجود آن را محقق می ساخت. جایی که فضاهای درمانی به صورت معلق در میان این فضاهای پر نور قرار گرفته و بحث کنترل عفونت را در ساختمان بیمارستان به نحو مناسبی سامان بخشیده است که  این سومین و مهم ترین بخش ایده مورد نظر بود.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل و بررسی بیمارستان پارس رشت به همراه پلان ها و تصاویر
  • قیمت محصول:10 هزار تومان
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:44
  • حجم فایل:7 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی بیمارستان پارس رشت ، تحلیل پلان بیمارستان پارس رشت ، آنالیز بیمارستان پارس رشت،نمونه موردی بیمارستان پارس رشت ،برنامه فیزیکی بیمارستان پارس رشت ،ظوابط و استاندارد بیمارستان ،تحلیل و بررسی بیمارستان پارس رشت ،دیاگرام  بیمارستان ،پلان بیمارستان پارس رشت،سرانه بیمارستان پارس رشت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن