پاورپوینت خلاصه کتب معماری

پاورپوینت خلاصه کتاب فراکتال در معماری

پاورپوینت خلاصه کتاب فراکتال در معماری

کد محصول : B17

معماری، علمی است در میان علوم دیگر و چند بُعدی!

هندسه فراکتال باعث می شود تا شما همه چیز را متفاوت ببینید! خواندن بیشتر این مطالب خوشایند نیست! شما دیدگاه کودکانه خود را از ابرها جنگل‌ها کهکشان‌ها و گل‌ها و صخره‌ها و کوه‌ها و سیلاب‌ها و فرش‌ها و آجر‌ها و … از دست می‌دهید. توصیف شما از این چیز‌ها دیگر مانند قبل نخواهد بود! (پروفسور مایکل بارسنلی کتاب فراکتال در همه جا)

واژه فراکتال مشتق از واژه لاتینی فراکتوس یا فراکتورا- به معنی سنگی است که به شکل نامنظم تکه تکه و خرد شده است – در سال 1975 براي اولین‌بار توسط ریاضی‌دان لهستانی بنام بنویت مندل برات مطرح شد. وی وقتی پیرامون طول سواحل انگلیس تحقیق می‌کرد به این موضوع پی‌برد.

اشکال اقلیدسی کاربردهای خاص خود را دارند اما همانطور که همه ما دیده‌ایم این اشکال یک سری منحنی‌های صاف و یکنواخت‌اند اما طبیعت پر از پیچ و تاب است و اشکال فراکتالی هم همچون طبیعت به شیوه تکرار خود را در درون خود به صورت مقیاس کوچک و کوچک‌تر خلق می‌کنند و به شدت به اشکال طبیعی نزدیک‌اند.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت خلاصه کتاب فراکتال در معماری
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 93
  • حجم فایل: 75 مگابایت

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت خلاصه کتاب فراکتال در معماری، پاورپوینت خلاصه کتاب فراکتال در معماری، دانلود پاورپوینت، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت کتاب معماری، پاورپوینت خلاصه کتاب فراکتال در معماری، دانلود کتاب هندسه فراکتال، پاورپوینت نمونه موردی، معماری، کتاب های معماری، کتب معماری،پاورپوینت خلاصه کتاب فراکتال در معماری،

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن