تحلیل پلان دانشگاه و خوابگاهتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت دیر لاتورت لوکوربوزیه به همراه تحلیل پلان ها و تصاویر

پاورپوینت دیر لاتورت لوکوربوزیه به همراه تحلیل پلان ها و تصاویر

کد محصول : D4

صومعه ی لا تورِت آخرین بنای تکمیل شده ی لوکوربوزیه در اروپاست، و در باورِ بسیاری، منحصر به فردترین طرح او نیز به شمار می رود. این بنا برای این ساخته شد تا یک جهان خود- شمول برای اجتماع راهبانِ آرام و خاموش باشد، و سبک زندگی منحصر به فرد و ویژه ی راهبان را در خود جای دهد. این صومعه از یک صد اتاق شخصی برای راهبان، یک کتابخانه مشترک، یک سالن نهارخوری، مکانی برای گوشه نشینی روی بام، یک نمازخانه و کلاس ها تشکیل شده است.

این صومعه از یک صد سلول شخصی، یک کتابخانه مشترک، یک سالن نهارخوری، مکانی برای گوشه نشینی روی بام، یک نمازخانه و کلاس ها تشکیل شده است. یک درخواست پدر ماری- الاین کوتوریور (Father Marie-Alain Couturier) از معمار این بود ” مسکنی آرام برای یک صد جسم و یک صد قلب خلق کن.” هرکدام از این یک صد اتاق، دارای یک بالکونی رو به خارج، همراه با ناحیه ی مشترکی در زیر و خلوتگاهی در بام هستند. فرم ساختارگرای این بنا [ساخته شده]از بتن مسلح است، با شیشه ی موجداری که بر سه نما از چهار نمای خارجی قرار گرفته و آنها را جلا می دهد.

این بنا به عنوان یک نمازخانه، سکونتگاه و مکانی برای یادگیریِ راهبان دومینیکن (Dominican) ساخته شد، گروه های صومعه در اطراف حیاط مرکزی یک حجمU شکل را تشکیل دده اند و حیاط با نمازخانه در انتها بسته می شود. عزم لوکوربوزیه ی معمار بر این بود: ” ارائه ی چیزی به راهبان که بشر امروز بیشترین نیاز را دارد؛ سکوت و صلح…این صومعه خودنمایی نمی کند، در درون آن است که سکوت و صلح زنده است.”

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت دیر لاتورت لوکوربوزیه به همراه تحلیل پلان ها و تصاویر
  • قیمت محصول: 15 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 61
  • حجم فایل: 6مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت دیر لاتورت لوکوربوزیه به همراه تحلیل پلان ها و تصاویر، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت دانشجویی، پاورپوینت معرفی دیر لاتورت لوکوربوزیه، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت دیر لاتورت، لوکوربوزیه به همراه تحلیل پلان ها و تصاویر، پاورپوینت صومعه سرا، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت دیر لاتورت لوکوربوزیه به همراه تحلیل پلان ها و تصاویر، بافت شهری، معماری، فناوری معماری، طراحی فضای خوابگاه، تکنولوژی مدرن، معماری معاصر، معماری ساختمان خوابگاه، دیر لاتورت لوکوربوزیه، فضاهای شهری، سیرکولاسیون، پاورپوینت دیر لاتورت لوکوربوزیه به همراه تحلیل پلان ها و تصاویر، پاورپوینت دیر لاتورت لوکوربوزیه به همراه تحلیل پلان ها و تصاویر، پاورپوینت دیر لاتورت لوکوربوزیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن