پاورپوینت تحلیل موزهتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت مبانی نظری طراحی موزه ها

پاورپوینت مبانی نظری طراحی موزه ها به همراه نمونه موردی و تصاویر تحلیلی

کد محصول:U17

با پاورپوینت مبانی نظری طراحی موزه ها در خدمت شما عزیزان هستیم، موزه ها محل نگهداری تاریخ و فرهنگ ملت ها و میراث جامعه بشری است، بنابراین ضروری است تا با انجام اقدامات لازم امنیتی و پیشگیرانه میراث خود را از هرگونه حملات و جنایت محافظت کرده و توان حفاظتی موزه ها افزایش و تقویت شود. مقوله امنیت از مسائلی است که در طول تاریخ بشریت از اهمیت حیاتی برخوردار بوده و در دوره های اخیر بر اهمیت آن بیش از پیش افزوده شده است. با توسعه شهرنشینی امنیت اهمیت مضاعفی به خود گرفته به نحوی که شکوفایی اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و… جامعه شهری در گرو وجود امنیت است.

در مبانی نظری طراحی موزه ها، امنیت به عنوان یکی از نیازهای اساسی انسان مطرح می باشد، انسان همواره در تلاش برای تامین امنیت در زندگی خود بوده است، امنیت نخستین شرط برای زندگی انسان و سکونت در یک مکان است، اگر جایی امن نباشد قابل سکونت نیست. در ارتباط با نقش معماری و طراحی موزه بر امنیت آن مباحث مختلفی می بایست بررسی و تحلیل گردد تا ریشه این موضوع حیاطی مشخص گردد. فرضیه بیوفیلیا از تمایل ژنتیکی انسان به محیط های طبیعی صحبت نموده و همچنین در باب تاثیرات محیط طبیعی بر روی خصوصیات و رفتار انسانی تمرکز دارد.

در مبانی نظری طراحی موزه ها به بررسی محیط موزه نیز پرداخته شده است، محیط موزه باید بدان گونه طراحی شوند که از ظرفیت کافی جرم خیزی برخوردار نباشد. با معماری و طراحی درست موزه علاوه بر کاهش فرصت برای جرم، می توان بر کیفیت موزه نیز افزود. به همین دلیل سالانه هزینه های هنگفت و سرمایه های مادی فراوانی صرف تامین امنیت موزه ها شده است.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت مبانی نظری طراحی موزه ها
  • قیمت محصول: 15 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 46
  • حجم فایل: 3مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیانپاورپوینت مبانی نظری طراحی موزه ها به همراه نمونه موردی، پاورپوینت معرفی مبانی طراحی موزه، پاورپوینت طراحی موزه، پاورپوینت مبانی نظری طراحی موزه ها، پاورپوینت مبانی نظری، طراحی موزه ها، اصول و ضوابط طراحی موزه، پاورپوینت مبانی نظری طراحی موزه ها به همراه نمونه موردی، پاورپوینت معرفی مبانی طراحی موزه، پاورپوینت طراحی موزه، پاورپوینت مبانی نظری طراحی موزه ها، پاورپوینت مبانی نظری، طراحی موزه ها، اصول و ضوابط طراحی موزه

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن