تحلیل پلان هتلتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت بررسی هتل برج العرب دبی

پاورپوینت بررسی هتل برج العرب دبی به همراه تحلیل پلان ها و تصاویر

کد محصول : H5

برج العرب که در زبان عربی به معنای برج عربی می باشد بر روی جزیره ای بنا شده که ساخت دست بشر است این جزیره به کشوردبی بسیار نزدیک بوده به طوری که یک گذرگاه کوچک این هتل را به دبی مربوط می کند. برج العرب آسمانخراش دارای پایه بسیار استواری است چراکه ستونهای پایه آن که در حدود 40 متر می باشند در زیر بستر دریا جای دارند. ارتفاع ساختمان این هتل بیشتر از آنی است که به چشم می خورد.

این ساختمان که در کنار ساحل جمیرا بنا شده از ساحل فاصله دارد و اطراف آن را آب فرا گرفته است. مجموعه به کمک یک پل به ساحل مرتبط می شود و دسترسی زمینی به ساختمان از طریق همین پل صورت می گیرد .ساختمان برج به واسطه فاصله ای که از ساحل دارد و همین طور نما و فرم کلی آن همانند قایقی بزرگ می نماید که در کنار ساحل پهلو گرفته است.

هدف از ساخت اين هتل بر روي جزيره اي مصنوعي در فاصله 280 متري ساحل خليج فارس و ايجاد راه ارتباطي از اين جزيره به كناره دريا، فراهم ساختن مكاني دنج براي ميهمانان است. برج العرب بخشي از مركز تفريحي ساحلي جمير اس كه توسط معمار اسكاتلندي به نام جاناتان اسپيرز طراحي شد. او اين مجتمع را به سفارش مالك آن – شيخ محمد – ساخت.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت بررسی هتل برج العرب دبی
  • قیمت محصول: 18هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 55
  • حجم فایل: 13مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت بررسی هتل برج العرب دبی، دانلود پاورپوینت بررسی هتل، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پاورپوینت بررسی ضوابط و اصول طراحی هتل، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت هتل، بررسی هتل برج العرب دبی، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت هتل، پاورپوینت طراحی هتل، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت هتل، پاورپوینت بررسی هتل برج العرب، معماری، پاورپوینت بررسی هتل، برج العرب دبی، پاورپوینت هتل مدرن، معماری معاصر، معماری ساختمان هتل، پاورپوینت بررسی هتل برج العرب دبی

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن