تحلیل پلان دانشگاه و خوابگاه

پاورپوینت تحلیل مدرسه بین المللی اسلو

پاورپوینت تحلیل دانشگاه

تحلیل مدرسه بین المللی اسلو

کد محصول : D20

مدرسه ی بین المللی اسلو کاری از گروه معماری Jarmund/Vigsnæs AS Architects MNAL ، یک مدرسه ی خصوصی با تقریبا” ۵۰۰ دانشجو از ۵۰ کشور مختلف است که مقاطع گوناگونی، از پیش دبستانی تا دبیرستان را در بر می گیرد. مدرسه، به صورت استفاده ی سنتی از کلاس های درس برای آموزش دانش آموزان استفاده می کند.

تحلیل مدرسه بین المللی اسلو

ایده ی اصلی 

  • کشیدگی در محور رودخانه
  • ازاد گذاشتن دید به ان
  • هماهنگی با بستر خود

این پروژه 1st جایزه در معماری رقابت باز در سال 1998. برنده خارج از ساختمان های موجود دارای یک وضعیت حفاظت. معماران بلوک باز به سمت رودخانه نگه داشته، و ترکیب برنامه جدید با منطق از ساختمان های موجود با محیط اطراف در یک دنباله فضایی.

تحلیل مدرسه بین المللی اسلو

ساختمان از سه ذون اصلی و به هم پیوسته تشکیل شده است. بخش اول ( قسمت نارنجی رنگ ) به صورت یک سرسرای بزرگ با آتریوم تعریف شده که شامل آزمایشگاه علمی، کتابخانه و “میدان اصلی” است. ورودی اصلی بنا هم به قسمت غربی بنا منتقل شده. بخش دوم ( قسمت آبی رنگ ) یک سرسرای جدا برای دانش آموزان کم سن و سال تر دارد و شامل ۱۰ کلاس آموزشی به همراه اتاق های مدیریتی می شود. فضای اتاق های درسی متغیر است و می تواند بر اساس تعداد دانش آموزان تغییر کند. بخش سوم ( قسمت سبز رنگ ) هم قسمتی برای دروس موسیقایی یو ورزشی است که قسمت هایی از آن در شب هم مورد استفاده قرار می گیرد.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل مدرسه بین المللی اسلو
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 47
  • حجم فایل: 3 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل مدرسه بین المللی اسلو، پاورپوینت تحلیل مدرسه بین المللی اسلو، پاورپوینت تحلیل مدرسه بین المللی اسلو، پاورپوینت تحلیل مدرسه بین المللی اسلو، پاورپوینت تحلیل مدرسه بین المللی اسلو، پاورپوینت تحلیل مدرسه بین المللی اسلو

تحلیل مدرسه بین المللی اسلو

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن