تحلیل پلان هتلتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت تحلیل پلان هتل اسپیناس تهران همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل پلان هتل خارجی

تحلیل پلان هتل اسپیناس تهران

کد محصول : H14

هتل اسپيناس پالاس تهران، هتل پنج ستاره که با زيربنای 20 هکتار در آبان ماه سال 1394 به بهره برداري رسيد. هتل اسپيناس پالاس با داشتن 20 طبقه، مشتمل بر 400 باب اتاق و سوئيت لوکس و لابي بسيار بزرگ و شکيل و با نمايي زيبا از شهر تهران پذيراي میهمانان گرامي ميباشد.
دلایل انتخاب هتل اسپیناس پالاس تهران : هتل اسپیناس تهران در منطقه ای خوش آب و هوا قرار گرفته و جدیدترین هتل 5 ستاره در ایران میباشد. برخورداری ازبالاترین استاندارهای بین المللی از ویژگی های این هتل است.

این هتل لوکس و مجلل با حدود ۷۰۰ واحد اقامتی در منطقه سعادت آباد تهران واقع شده است و امکان ساماندهی ۱۵۰۰ نفر را در یک شب .

این هتل مجلل که بهترین و بزرگترین هتل تهران به شمار می رود با نام هتل کاخ اسپیناس یا اسپیناس پالاس معروف می باشد. هتل اسپیناس پالاس بیش از ۵۰۰ اتاق دارد که ظرفیتی معادل اقامت ۱۵۰۰ نفر را خواهد داشت داراست.

تحلیل پلان هتل اسپیناس تهران

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل پلان هتل اسپیناس تهران همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 55
  • حجم فایل: 5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل پلان هتل اسپیناس تهران همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان هتل اسپیناس تهران همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان هتل اسپیناس تهران همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان هتل اسپیناس تهران همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل پلان هتل اسپیناس تهران

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن