تحلیل مجتمع مسکونیتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی سبز شهر بوردو فرانسه

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی سبز شهر بوردو فرانسه به همراه پلان ها و تصاویر

کد محصول : M1

به دنبال رشد شهرنشینی در ایران تامین مسکن به یکی از مشکلات شهرها تبدیل شده است. نکته ای که در بررسی ایجاد مجتمع مسکونی بخصوص در شهرهای کوچک اهمیت دارد توجه با اصول و معیارهای شهرسازی در برنامه ریزی وطراحی مجتمع های مسکونی است. لازم است توجه شود که مسکن چیزی بیش از یک سرپناه است معمولاً بیان کننده شرایط اجتماعی، زیباشناسی، فرهنگی و اقتصادی حاکم بر جامعه است.

و نیز عدم توجه به نظام شهری و نحوه پراکندگی مراکز شهری و رشد شهرنشینیبه گسیختگی و عدم انسجام در ساختار فضایی منجر می شود. ایجاد مجتمع های مسکونی به معیارهای برنامه ریزی شهری و طراحی مجتمع های مسکونی نیاز دارد.  نتایج بررسی ها نشان می دهد که تراکم پایین و وجود فضاهای باز و سبز محیط مسکونی مطلوب تری را فراهم می سازد. و اثرات آن بر کیفیت محیط مسکونی باعث برتری آن می شود. و نیز برای ایجاد فضای مناسب و مطلوب زندگی و تامین خدمات و تسهیلات رفاهی معیارهای شهرسازی و طراحی مورد نیاز بر اساس اقلیم در نظر گرفته شود .

در طرح توسعه ی جدید شهر بوردو که قصد راه اندازی ایستگاه جدید مترو در زمینی به مساحت 800000 متر مربع دارند، سو فوجیموتو، معمار مطرح ژاپنی با همکاری گروه معماری فرانسه، لایسن راسل، طراحی مجتمع مسکونی سبز و چوبی با ارتفاع کلی 50 متر را به عهده دارند. طراحی مجتمع پارامتریک “  “canopia، با در نظر گرفتن بخش های تجاری و اداری در کنار واحد های مسکونی، انجام می شود.

نگاهی به طراحی مجتمع مسکونی سبز شهر بوردو فرانسه نشان می دهد که حوزه معماری مدرن در دنیا چاره ای جز قدم گذاشتن به سمت حمایت از محیط زیست آن هم با توجه به شرایط بد آب و هوایی شهرهای بزرگ را نداشته است. در این میان طراحی مجتمع مسکونی سبز شهر بوردو فرانسه توسط دو معمار بنام سو فوجیموتو – لایسن راسل خود نشان از اثبات پذیرش این واقعیت اصولا منطقی در دنیای معماری امروز است که مورد توجه معماران و طرفداران محیط زیست قرار گرفته است.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی سبز شهر بوردو فرانسه
  • قیمت محصول: 18 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 33
  • حجم فایل: 8مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی سبز شهر بوردو فرانسه، تحلیل فضای شهری، پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی سبز شهر بوردو فرانسه، پاورپوینت معماری، پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی سبز شهر بوردو فرانسه، پاورپوینت مجتمع مسکونی، تحلیل مجتمع مسکونی سبز شهر بوردو فرانسه، پروژه تحلیل فضای شهری، پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی سبز شهر بوردو فرانسه، مجتمع مسکونی سبز شهر بوردو فرانسه

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن