تحلیل پلان دانشگاه و خوابگاه

پاورپوینت بررسی اصول طراحی مهدکودک

پاورپوینت بررسی اصول طراحی مهدکودک به همراه معرفی نمونه های خارجی

کد محصول : D8

بچه ها وقتی بر روی یك سكو، پل و یا مكانی بلندتر از سطوح اصلی قرار می گیرند، احساس نیرومندی می كنند. آنها می توانند از سطوح بالاتر همه جا را تماشا كنند و اتفاقاتی را كه در پایین در جریان است به آرامی دنبال كنند و این برای آنها شگفت انگیز است. همچنین بچه ها بازی كردن در فضاهایی مانند خانه هایی كه بر بالای درخت ساخته می شوند و برج های قلعه مانند را دوست دارند. برای بچه ها این روش در به كارگیری و افزایش مهارت هایشان و به دست آوردن تجربه همراه با بازی و تفریح با اهمیت است.

جایی بانور زیاد، نور طبیعی وشفاف اثر مثبت روی بچه ها دارد. و بچه ها را شاد، سرزنده و بشاش تر می كنند. بعبارت دیگر اتاق هایی تاریک با نور کم یا نور مصنوعی ورنگ ورو رفته که تازگی وطراوت ندارند برای بچه ها نامناسبند. بچه ها دوست دارند در داخل بنا نیز قادر به انجام فعالیت هایی باشند كه معمولا در بیرون انجام می دهند و اگر در جایی آب و هوا مانع پاره ای از فعالیت ها در هوای باز باشد، باید امكانات انواع فعالیت ها و بازی ها را در فضای درونی برای كودكان فراهم آورد : بچه ها بتوانند در مكانی، در فضایی سرپوشیده وقتی كه هوا سرد است، آب بازی یا ماسه بازی كنند.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت بررسی اصول طراحی مهدکودک
  • قیمت محصول: 10 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 47
  • حجم فایل: 4مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت بررسی اصول طراحی مهدکودک، پاورپوینت بررسی اصول طراحی مهدکودک، دانلود پاورپوینت اصول طراحی مهدکودک، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، پاورپوینت مهدکودک، معماری، طراحی مهدکودک، پاورپوینت بررسی اصول طراحی مهدکودک، اصول طراحی مهدکودک، اصول طراحی مهدکودک، اصول طراحی مهدکودک، طراحی مهدکودک، اصول طراحی مهدکودک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن