پروژه تحلیل فضای شهریپاورپوینت ابنیه تاریخی ایران

پاورپوینت بررسی فضای شهری کاشان به همراه معرفی ابنیه تاریخی

پاورپوینت بررسی فضای شهری کاشان به همراه معرفی ابنیه تاریخی

کد محصول :F6

شهر کاشان مرکز شهرستان کاشان است. شهرستان کاشان با وسعت ۹۶۴۷ کیلومترمربع و جمعیت ۳۳۵۷۸۵ نفر از شهرهای استان اصفهان بوده و از نظر جمعیت دومین شهرستان این استان به حساب می‌آید که در فاصله ۲۴۰ کیلومتری از جنوب تهران و در بین دامنه کوه کرکس نطنز و دشت کویر قرار دارد. این شهرستان از شمال به آران و بیدگل، از شمال غربی به شهر قم، از جنوب به نطنز و اردستان، از غرب به کوه کرکس و سیاه کوه و شهرستان محلات و اراک و از شرق به کویر مرکزی ایران محدود است. کاشان دارای چهار بخش (مرکزی، قمصر، نیاسر و برزک) بوده و دارای پنج شهر (کاشان، قمصر، نیاسر، جوشقان کامو و برزک) می‌باشد.

کاشان از نظر جمعیت بیستم و در رده یازدهمین شهر صنعتی ایران قرار می‌گیرد که دلیل آن وجود کارخانجات متعدد فرش ماشینی (بیش از یکصد کارخانه)، کارخانه تولید ورق گالوانیزه و کارخانجات تولید قطعات خودرو و مونتاژ است. قدمت صنایع نساجی در این شهر به تولیدات شعربافی شامل مخمل بافی، زربافی و حریربافی برمی‌گردد که هم اکنون بیش از چند هزار نفر در کارخانجات نساجی مشغول به کار می‌باشند.

يکي از بناهاي مجلل و باارزش تاريخي استان اصفهان، باغ فين کاشان است که در 6کيلومتري جنوب کاشان و در مجاورت روستاي فين قرار دارد . بناي باقي مانده کنوني باغ در دوران صفوي بر روي بناهايي است که از عهد آل بويه ساخته شده است و از لحاظ باغ آرايي و آب رساني اهميت ويژه اي دارد . اين باغ به علت قتل امير کبير در حمام کو چک آن که در سال 1268 ه. ق اتفاق افتاد ، معروف شده است . اين باغ نمو نه اي از کاخ هاي دوران صفوي است که در دوره هاي زنديه و قاجاريه ، الحاقاتي بدان افزوده شده است.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت بررسی فضای شهری کاشان به همراه معرفی ابنیه تاریخی
  • قیمت محصول:15 هزار تومان
  • فرمت فایل:پاورپوینت 
  • تعداد صفحات:48
  • حجم فایل: 9 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت بررسی فضای شهری کاشان به همراه معرفی ابنیه تاریخی، پاورپوینت تحلیل فضای شهری، پاورپوینت بررسی فضای شهری کاشان به همراه معرفی ابنیه تاریخی، پاورپوینت بررسی فضای شهری کاشان، معرفی ابنیه تاریخی کاشان، جاذبه های معماری کاشان، شهرهای کاشان، پاورپوینت بررسی فضای شهری کاشان به همراه معرفی ابنیه تاریخی،

بررسی فضای شهری کاشان

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن