پاورپوینت مواد و مصالحتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت بررسی و شناخت بتن و مصالح آن

پاورپوینت بررسی و شناخت بتن و مصالح آن به همراه جداول و تصاویر

کد محصول :P20

در بررسی و شناخت بتن و مواد و مصالح آن به طور کامل همراه شما هستیم، بتن از ترکیب مقدار معین و حساب شده  از آب وسیمان و ماسه وشن و بعضی مواد مضاف و افزودنی دیگر به دست می آید پس از اینکه آب به مخلوط مصالح سنگی و سیمان افزوده شد سیمان وآب با هم وارد فعل و انفعالات شیمیایی حرارت زا می شوند. در اثر این  فعل و انفعالات ماده ی زله مانند و چسبنده ای به وجود می آید که مصالح مختلف داخل را به هم پیوند داده به صورت جسم سختی در می آید عمل اختلاط بتن باید به وسیله دستگاه بتن ساز انجام شود.

مصالح  مصرفی بتن عبارتند از:سیمان مصالح سنگی درشت دانه{شن}ومصالح سنگی ریز دانه{ماسه}و آب علاوه بر این مصالح مواد اصلاح کننده خواص بتن  و یعنی  مواد افزودنی  نیز می توانند در بتن استفاده شوند.

بتن، پرکاربردترین مصالح ساختمانی ساخت بشر است. این ماده بعد از آب، بیشترین استفاده را روی کره زمین دارد. بتن‌های معمولی از ترکیب آب، سیمان و سنگدانه با نسبت‌های مشخص ساخته می‌شود. البته به منظور تغییر خواص بتن در برخی از موارد، افزودنی‌های مختلف نیز در ترکیب آن مورد استفاده قرار می‌گیرند. تنوع کاربرد، پایداری، مقاومت و هزینه مناسب بتن، آن را به یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی در دنیا تبدیل کرده است. در این مقاله به معرفی بتن، تاریخچه، اجزا تشکیل‌دهنده، افزودنی‌ها، کاربردها، انواع، طرح اختلاط، انواع، خواص، مزایا و معایب آن می‌پردازیم.

قدیمی‌ترین اثر از یک سازه بتنی، مربوط به حدود 7000 سال قبل از میلاد است که در سال 1985 میلادی و طی یک عملیات راه‌سازی در فلسطین کشف شد. این سازه، یک کف بتی آهکی است که حدس زده می‌شود از حرارت دادن به سنگ آهک و ترکیب کردن آن با آب و سنگدانه ساخته شده. بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهند که بلوک‌های سنگی مورد استفاده در ساخت هرم بزرگ جیزه (2500 سال قبل از میلاد)، توسط یک ماده سیمانی بهم متصل شده‌اند.

 

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت بررسی و شناخت بتن و مصالح آن
  • قیمت محصول: 15 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 70
  • حجم فایل: 4مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت بررسی و شناخت بتن و مصالح آن به همراه تصاویر، پاورپوینت بررسی و شناخت بتن و مصالح آن، پاورپوینت بررسی و شناخت بتن و مصالح آن، طراحی سازه های بتنی، پپاورپوینت بررسی و تحلیل سازه های بتنی، کاربرد مصالح مدرن ساختمانی، شکلهای هندسی منظمی، شکل منتظم سازه های بتنی، بررسی مصالح مدرن ساختمانی، پاورپوینت بررسی و شناخت بتن و مصالح آن، شناخت بتن و مصالح آن

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن