تحلیل پلان بیمارستانتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت تحلیل بیمارستان پارس تهران همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل پلان بیمارستان

پاورپوینت تحلیل بیمارستان پارس تهران

کد محصول : h25

بيمارستان پارس در سال ۱۳۳۸ به همت گروهي از پزشكان جوان كه تحصيلات تخصصي خود را در زمينه هاي مختلف در امريكا و اروپا گذرانده و از بهترين هاي زمان خود بوده اند , تأسيس شد.

پاورپوینت تحلیل بیمارستان پارس تهران

بيمارستان پارس تهران جزء اولين بيمارستانهاي خصوصي بود كه در آن زمان بنا گرديد . گرو هاي ديگر پزشكي مسير بيمارستان پارس را ادامه دادند و اين شروع گسترش طب خصوصي در تهران و بقيه نقاط كشور بود. در ابتدا بيمارستان پارس در خيابان فرانسه قرار داشت و داراي چهل تخت خواب بود ولي با توجه به پيشرفت ها و تكاملي كه لازم بود در بيمارستان ايجاد شود به ساختمان جديدي كه جهت بيمارستان ساخته شده بود در خيابان بلوار اليزابت (‌بلوار كشاورز ) منتقل گرديد. بيمارستان جديد از يك ساختمان چهار طبقه تشكيل مي شد كه ده هزار متر مربع مساحت داشت و چون در مركز تهران قرار گرفته بود از تمام نقاط شهر به آساني قابل دسترسي بود.

پاورپوینت تحلیل بیمارستان پارس تهران

در ساختمان جديد كلينيكهای فوق تخصصی قلب شامل

  • بخشهاي اكو ، اكو مري ، EECP ، تاليوم اسكن ، استرس تست و به زودي بخش سي تي آنژيوگرافي (MSCT 64  ) ميباشد.
  • كلينيكهاي درد و كلينيك Stress management clinic  در حال حاضر فعاليت دارد
  • بيمارستان از دستگاه هاي پيشرفته ايركانديشن برخوردار  است و به منظور جلوگيري از آلودگي هوا تمام هواي ورودي بيمارستان از فيلترهاي مخصوص عبور كرده و رطوبت كافي به آن اضافه ميشود و هواي ورودي اتاق هاي عمل نيز از فيلترهاي ضدباكتري عبور ميكند.
  •  بيمارستان پارس در حال حاضر ۱۶۶ تخت خواب دارد كه شامل اتاقهاي لوكس ، يك تخته ، دو تخته و سه تخته ميباشد كه در آينده نزديك تعداد تخت خوابهاي بيمارستان به ۲۱۰ تخت خواهد رسيد.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل بیمارستان پارس تهران همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 47
  • حجم فایل: 2 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره های ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ _ ۰۹۱۰۱۶۸۸۸۶۱ از طریق تلفن، واتساپ و یا تلگرام با ما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل بیمارستان پارس تهران همراه با پلانها و تصاویر، پلان بیمارستان پارس تهران، سایت پلان بیمارستان پارس تهران، نمونه موردی بیمارستان تهران، دیاگرام بیمارستان پارس تهران

پاورپوینت تحلیل بیمارستان پارس تهران

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن