تحلیل پلان دانشگاه و خوابگاه

پاورپوینت تحلیل دانشکده هنر تبریز همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل دانشگاه

پاورپوینت تحلیل دانشکده هنر تبریز

کد محصول : D21

دانشكده چندرسانه ای دانشگاه هنر اسلامی تبريز در سه طبقه به مساحت كل ۲۵۵۰ مترمربع در چهار راه طالقانی واقع شده است.

این مجموعه كه به شماره ۱۸۵۰در فهرست آثار ملی كشور ثبت شده است با مساحت كل ۱۰۳۸۲ متر مربع در خیابان مقصودیه قراردارد و هم اكنون مشتمل بر ۴ باب ساختمان با ارزشی قدیمی به نام های بهنام، قدكی و گنجه‌ی زاده  است كه این بناها به صورت كامل مرمت شده ومورد استفاده قرارگرفته و ساختمان چهارم، خانه صدقیانی  که در آینده نزدیك ‌پس از مرمت به این مجموعه الحاق خواهد شد.

پاورپوینت تحلیل دانشکده هنر تبریز

ساختمان بهنام یکی از ساختمان‌های تاریخی دانشگاه هنر اسلامی تبریز است که قدمت آن به اواخر دورهٔ زندیه می‌رسد. مساحت این بنا ۱٬۹۰۰ متر مربع است و بخش اداری دانشکدهٔ معماری و شهرسازی را در خود قرار داده‌است. تالار مرکزی ساختمان بهنام به‌دلیل نقاشی‌شده بودن دیوارها و شومینه‌ها از مهم‌ترین آثار معماری دورهٔ زندیه به‌شمار می‌رود.

پاورپوینت تحلیل دانشکده هنر تبریز

ساختمان قدکی یکی از ساختمان‌های تحت‌تملک دانشگاه هنر اسلامی تبریز است. قدمت این بنا به اواسط دورهٔ قاجاریه می‌رسد و مساحت آن ۱٬۳۴۰ متر مربع شامل دو طبقهٔ زیرزمین و همکف و دو حیاط اندرونی و بیرونی است. ساختمان قدکی پس از مرمت و بازسازی بخش‌های مختلف دانشکدهٔ معماری و شهرسازی نظیر تعدادی از آتلیه هاو نمایشگاه را در خود گنجانده‌است. طبقهٔ زیرزمین این ساختمان به‌جهت جای‌دادن حوضخانه و حوض سنگی تاریخی در خود، نسبت به سایر طبقه‌ها اهمیت بیش‌تری پیدا کرده‌است و غالباً آثار دانشجویان در این محل به نمایش گذاشته می شود .

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل دانشکده هنر تبریز همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 45
  • حجم فایل: 3 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل دانشکده هنر تبریز همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل دانشکده هنر تبریز همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل دانشکده هنر تبریز همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل دانشکده هنر تبریز همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل دانشکده هنر تبریز همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل دانشکده هنر تبریز همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل دانشکده هنر تبریز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن