تحلیل مجتمع مسکونیتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی زیتون اصفهان

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی زیتون اصفهان به همراه پلان و تحلیل تصاویر

کد محصول : M11

این بنای مسکونی، مجموعه چهار ورودی دارد که یکی از انها ورودی اصلی است که مشرف به خیابان اصلی است و در عرض زمین قرار گرفته است و سه ورودی دیگر در دو ضلع دیگر که مشرف به خیابان 10 متری هستند )قرار گرفته اند که در مجموع دسترسی انسان را به تمام نقاط مجتمع اسان می کند. ورودی اصلی با یک قوس به سمت دا خل مجتمع یک حالت دعوت کنندگی ایجاد نموده است.

یکی از مشکلاتی که شاید در طراحی زمین هایی که در یک جهت کشیدگی دارند دور شدن مسافتها ست. وجود دسترسی ها یکی از شمال ویکی از جنوب (اضلاع کوچکتر) ودو تا از ضلع شرقی (ضلع بزرگتر) توانسته مشکل دوری مسافتها را به راحتی مرتفع کند وشخص می تواند به راحتی از بیرون با طی کردن مسا فت کوتاه به قلب مجموعه دست یابد.

وجود یک مسیر حرکتی پیاده از شمال به جنوب ودو تا مسیر حرکتی شرقی غربی که از در ورودی شروع شده و در مسیر حرکت خود به حیاط ها ی مرکزی راه میابد شبکه راههای  جهت دست یابی به واحدها را به راحتی فراهم نموده است  گستردگی و تنیدگی ساختمان ها با هم بر روی مسیرهای حرکتی موجب ایجاد سایه های خنک در این مسیرها شده  وهمچنین عبور این مسیرها از بین فضاهای سبز حرکت در این مسیر ها را دلنشین میکند.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی زیتون اصفهان
  • قیمت محصول: 15 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 27
  • حجم فایل: 3مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی زیتون اصفهان، دانلود پاورپوینت بررسی طراحی مجتمع مسکونی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت مجتمع مسکونی زیتون اصفهان، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، پاورپوینت بررسی طراحی خانه، معماری، تکنولوژی مدرن، تکنولوژی معاصر، پاورپوینت مطالعات استانداردهای طراحی مجتمع مسکونی، مجتمع مسکونی زیتون اصفهان، تحلیل مجتمع مسکونی زیتون اصفهان، پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی زیتون اصفهان

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن