تحلیل پلان هتل

پاورپوینت تحلیل هتل میدتاون بانکوک تایلند همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل پلان هتل خارجی

پاورپوینت تحلیل هتل میدتاون بانکوک

کد محصول : H10

هتل میدتاون بانکوک که توسط Plan Architect طراحی شده است، هتلی 6 طبقه با چندین امکانات عمومی مانند لابی اصلی، رستوران، استخر و اسپای تایلندی است . این هتل 4 ستاره در میان محیطی نامرتب و بسیار نزدیک به خانه های ردیفی در 3 طرف سایت واقع شده است.

پاورپوینت تحلیل هتل میدتاون بانکوک

تنها سمت جلو، که به جاده راما ششم متصل است، عمداً برای درگیر شدن با یک حیاط باز طراحی شده است. مفهوم اصلی ما از پروژه این است که یک تعریف بصری از “تایلندی سنتی” را دوباره تفسیر کنیم و آن را به معماری “معاصر تایلندی” تبدیل کنیم. موبایل گلدار سنتی تایلندی به عنوان الگوی نمای ساختمان و فیلتر بصری هم برای کاربران و هم برای محله ها در نظر گرفته شده است. نما همچنین به عنوان پوسته دوم و آفتابگیر ساختمان عمل می کند که سایه ای شبیه به شکل بر روی دیوار ایجاد می کند. قسمت جلویی به تدریج باز می شود تا رویکرد اصلی مورد استقبال ساختمان باشد.

در حیاط، باله های عمودی ستون مانند، ستون معبد سنتی تایلندی را نشان می دهد. در انتهای گروه ستون ها، دیوار شیشه ای انعکاسی به منظور ایجاد یک سالن بصری پیوسته طراحی و جانمایی شده است. پل روی پشت بام در ابتدا به عنوان یک نوار روی پشت بام طراحی شده است. کف آن با پانل های کامپوزیت آلومینیومی آینه ای با زاویه متفاوت در هر پانل پوشیده شده است. نه تنها جلوه ای منعکس کننده توهم ایجاد می کند، بلکه به شخصیت عینک های موزاییکی در بتکده تایلندی نیز یکسان است.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل هتل میدتاون بانکوک تایلند همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 56
  • حجم فایل: 3 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل هتل میدتاون بانکوک تایلند همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل هتل میدتاون بانکوک تایلند همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل هتل میدتاون بانکوک تایلند همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل هتل میدتاون بانکوک تایلند همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل هتل میدتاون بانکوک تایلند همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل هتل میدتاون بانکوک

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن