پاورپوینت ابنیه تاریخی ایران

پاورپوینت تحلیل و بررسی حمام سلطان میر احمد به همراه پلان و تصاویر

پاورپوینت تحلیل و بررسی حمام سلطان میر احمد به همراه پلان و تصاویر

کد محصول :A 22

در این پاورپوینت به بررسی حمام سلطان میر احمد به عنوان یک نمونه حمام ایرانی در معماری ایرانی پرداخته ایم.و با بررسی پلان ها و تصاویر این پروژه،به طور کامل آن را معرفی نموده ایم.همچنین نحوه ی شکل گیری حمام در ایران ،انواع حمام و الگوهای فضایی آن را در این نمونه موردی به تفصیل بیان کرده ایم.حمام سلطان میر احمد در خیابان علوی، کوچه سلطان میر احمد شهر کاشان، استان اصفهان قرار گرفته است. در راهنمای آثار تاریخی شهر کاشان، تاریخ ساخت این حمام، سال ۱۰۹۲ ذکر شده؛ اما اهالی محل آن را متعلق به دوره سلجوقیان می دانند. این بنا را در دوره قاجاریان مرمت و حمامی کوچک به آن افزودند.

عماری و تزئینات به کار رفته در حمام سلطان امیر احمد آن را تبدیل به اثری ارزشمند کرده اند، حمامی بی بدیل که بدون شک در زمره جذاب ترین حمام های ایرانی ست. حمام درست در بافت تاریخی شهر قرار گرفته و با رفتن به آنجا شانس بازدید از جاذبه های زیادی مثل خانه بروجردی ها، خانه عباسیان و خانه طباطبایی ها را دارید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید به غیر از تزئینات جذاب داخلی حتی پشت بام آن هم تماشایی ست و خیلی از عکاسان در آنجا تصاویر نابی را به ثبت می رسانند. حمام سلطان امیر احمد ۱۱۰۲ مترمربع مساحت دارد و اسم خود را از امام زاده ی کناری گرفته است. در گذشته برای ساخت هر شهر تعدادی از عناصر لازم و ضروری بودند: آب انبار، خانه، حمام، مسجد و بازار، پس این حمام نقش زیادی در زندگی آن مردمان آن دوران داشته است.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت تحلیل و بررسی حمام سلطان میر احمد به همراه پلان و تصاویر
  • قیمت محصول: 12 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات:38
  • حجم فایل: 8 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی حمام سلطان میر احمد، نمونه موردی حمام، نمونه موردی حمام در معماری اسلامی، پلان حمام، پاورپوینت تحلیل حمام، حمام سلطان میر احمد، پاورپوینت تحلیل و بررسی حمام سلطان میر احمد به همراه پلان و تصاویر، پاورپوینت تحلیل و بررسی حمام سلطان میر احمد

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن