تحلیل پلان و نمونه موردیتحلیل پلان ویلا

پاورپوینت تحلیل پلان خانه دومینو همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل پلان ویلا خارجی

پاورپوینت تحلیل پلان خانه دومینو

کد محصول: M23

خانهٔ دومینو یک ساختمان یک طبقهٔ باز است که توسط لوکوربوزیه طراحی شده‌است. (سال ۱۹۱۴–۱۹۱۵) که یک ایدهٔ طراحی برای ساخت در سری‌های مختلف است که ترتیبی است که لوکوربوزیه در معماری کلاسیک کشف کرد.

 برای اولین بار ازاسکلت و کنسول استفاده شد . و دیوارها دیگر نقشی در ایستایی و سازه ی ساختمان نداشته اند. فرم کلی پروژه مستطیل شکل است و کاربرد ستون های بستی برای نگهداری سقف و کف بدون اتکا به دیوارهای باربر بصورت کامل نشان می دهد. در این اثر لوکوربوزیه، معماری به اساسی ترین عوامل سازنده ی یعنی ستون ، کف و پله تجزیه شده استطرح این خانه های پیش ساخته را در نظر مهندسین مورد توجه قرار داد .

این خانه نخستین پیشگونه و مدلی است که سکوی فیزیکی خانه سازی انبوه را در بر می‌گیرد. نام این خانه ترکیب و جناسی است از اشاره به کلمهٔ دوموس که در لاتین به معنای خانه و تکه‌های بازی دومینو است زیرا نقشهٔ طبقه شباهت زیادی به این بازی دارد و همچنین واحدها مانند قطعات بازی دومینو در کنار هم ردیفی از خانه‌ها را با این الگو تشکیل داده‌اند.

این مدل نشان دهندهٔ یک نقشهٔ طبقهٔ باز است که عبارت است از تخته سنگ‌های بتونی که مقدار کم و باریکی از آن‌ها است، تقویت‌کننده ستون‌های بتونی در اطراف لبه‌ها است. همراه با یک راه‌پله که امکان دسترسی به هر یک از قسمت‌ها را می‌دهد. چارچوب و هدف کلی این بوده که طبقه‌ها کاملاً مجزا و مستقل باشند و به آن‌ها آزادی طراحی شکل و طرح داخلی آن‌ها نیز داده شود. این مدل باعث حذف دیوارهای حمال و میله‌های نگه دارندهٔ سقف شده‌است.

پاورپوینت تحلیل پلان خانه دومینو همراه با پلانها و تصاویر

————————————————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل پلان خانه دومینو همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 25
  • حجم فایل: 2 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل پلان خانه دومینو همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان خانه دومینو همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان خانه دومینو همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان خانه دومینو همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل پلان خانه دومینو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن