تحلیل پلان اداری و تجاریتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت تحلیل پلان مجتمع تجاری آرون همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل پلان مجتمع تجاری

تحلیل پلان مجتمع تجاری آرون

کد محصول : D34

مجتمع ارون (Areon) به معناي سياحت فضايي که توسط معمار سرشناس بين‏ المللي، تام رايت طراحي شده است، به‌زودي تبديل به اولين و مهم‌ترين مرکز خريد چندمنظوره در ايران و يکي از پيشرفته‏ ترين و کامل‏ترين مراكز خريد دنيا خواهد شد و با حضور برندهاي بين‏ المللي و مشهور، به عنوان جايگزيني جذاب براي مال‏ها و مراکز خريد دوبي، جايگاه خود را نزد ايرانيان خواهد يافت.

مجتمع مزبور در فاصله 20 کيلومتري از مرکز تهران در آزادراه تهران-کرج، در منطقه شهري گرمدره واقع شده است؛ منطقه‏اي که مشتمل بر شهرک‏هاي کوچک و صنعتي است. سايت مجموعه از سمت شمال مشرف به آزادراه تهران- کرج است و در آن مناظر زيباي کوه‏هاي البرز بدون هيچ مانعي قابل مشاهده خواهد بود.در جهت جنوب، مجتمع داراي ديدي نامحدود به دشت سرسبز گرمدره و در جهت غرب، شهر گرمدره واقع شده است که اين شهر به طور کلي يک منطقه مسکوني با وسعت و تراکم کم شناخته مي‏شود. بر اساس مطالعات آماري روزانه دو ميليون نفر با گذر از اتوبان تهران-كرج نظاره‏گر اين مجتمع خواهند بود كه اين مهم يکي از دلايل اصلي اجراي پروژه در اين منطقه است و با توجه به وضعيت و ابعاد زمين و مجوز ساختماني، امکان احداث يک پلان خطي به موازات جاده اصلي وجود داشته است.

تحلیل پلان مجتمع تجاری آرون 

دسترسي‏ها يکی از نقاط قوت اين مجتمع دسترسی آسان و سريع به راه‏هاي ارتباطي اصلي است که خدمات‏رساني و بهره‏برداري از آن را بسيار تسهيل مي‏کند. يک راه ارتباطي جديد از بزرگراه تهران-کرج به شمال مجتمع احداث شده است و علاوه بر اين، ادامه بزرگراه همت كه امكان ارتباط مستقيم از شمال شهر تهران به اين مجتمع را فراهم مي‏سازد، در حال ساخت است.مجتمع از بخش جنوبي با جاده مخصوص كرج كه يكي از راه‏هاي ارتباطي مهم جهت دسترسي ماشين‏آلات سنگين است ارتباط دارد و يک ايستگاه متروي جديد در مقابل مجتمع احداث شده كه توسط پل هوايي كاملا مكانيزه عابر پياده، به بخش شمال شرقي مجتمع متصل شود. بدين ترتيب، دسترسي آسان به مجتمع براي بازديدکنندگان به خوبي ميسر خواهد بود.

تحلیل پلان مجتمع تجاری آرون 

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل پلان مجتمع تجاری آرون همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 30
  • حجم فایل: 3 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل پلان مجتمع تجاری آرون همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان مجتمع تجاری آرون همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان مجتمع تجاری آرون همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان مجتمع تجاری آرون همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان مجتمع تجاری آرون همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل پلان مجتمع تجاری آرون

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن