تحلیل پلان موزهتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت تحلیل پلان موزه فرش همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل پلان موزه داخلی

پاورپوینت تحلیل پلان موزه فرش

کد محصول: U25

تاریخچه:

دراوایل دهه ی پنجاه گروهی از متخصصان ومحققان فرش ایران پشنهاد احداث موزه ی فرش ایران را به مسئولین وقت دادند.

 موزه فرش ايران در ضلع شمالي پارك لاله و روبه‌روي فروشگاه سپه خيابان فاطمي واقع شده است‌. اين موزه در 22بهمن ماه 1356 افتتاح شد.
ساختمان موزه فرش ايران معماري شكيل و چشم‌گيري دارد كه آذين‌هاي نماي بيروني آن شبيه به دار قالي است‌. سطح نمايشي موزه مساحتي برابر 3400 مترمربع را در بر مي‌گيرد كه شامل دو تالار است و براي نمايش انواع قالي‌هاي دست بافت و گليم مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
تالار طبقه هم‌كف به نمايشگاه دايمي اختصاص دارد و تالار فوقاني جهت برگزاري نمايشگاه‌هاي موقت گليم و قالي طراحي شده است‌.

در محوطه ی فضای سبز موزه بنایی باشکل خاص بصورت دوجداردیواربدون سقف ساخته شده. کامران دیبا ازمهندسین طراح موزه خود دراین باره می گوید: ازعناصر جالب به کاررفته در فضای موزه طرح یک نمازخانه است که به قول یکی ازمعماران عرب خالصترین وساده ترین فرم مسجد است.

پاورپوینت تحلیل پلان موزه فرش

در بنای موزه فرش یک لابی مرکزی بعنوان فضای مکث در نظر گرفته شده است. ورودی گالریها از این فضا تأمین می شود و ورود خروج از یک قسمت است در اطراف این مربع مرکزی فضاهای خدماتی قرار دارداین مربع پایینتر از سطح راهروها است و خود را از راهروی ارتباطی جدا می کند در گوشه ای از این فضا میزی برای فروش نشریات وابسته در نظر گرفته شده است که در طرح اضافه شده است .

پاورپوینت تحلیل پلان موزه فرش

————————————————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل پلان موزه فرش همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 46
  • حجم فایل: 5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل پلان موزه فرش همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان موزه فرش همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان موزه فرش همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان موزه فرش همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل پلان موزه فرش

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن