تحلیل پلان کتابخانهتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت تحلیل پلان کتابخانه وین اتریش همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل پلان کتابخانه خارجی

پاورپوینت تحلیل پلان کتابخانه وین اتریش

کد محصول: L7

ساختمان چند ضلعی کتابخانه و مرکز آموزش دانشگاه اقتصاد وین در قلب این دانشگاه توسط گروه معماری زاها حدید طراحی و اجرا گردیده است. این ساختمان که در اختصار به ( LLC ) معرفی میشود (Library and Learning Centre) از حجمهای متفاوت و با اندک انحرافی به طرفین طراحی شده است. خطوط حجمهای تشکیل دهنده این ساختمان در داخل پروژه نیز دنبال شده و ماهیت فضاهای داخلی را شکل میدهند. این خطوط در مسیر های حرکتی و دسترسی های عمودی و راه پله و دیگر بخش ها نیز اثر گذار میباشد.

گروه معماری زاها حدید بیان میدارد : در حالی که لبه ها در داخل پروژه با توجه به ماهیت آموزشی بنا به نرمی و فرمی سیال طراحی و اجرا شده است  لبه های بیرونی ساختمان به شکلی تیز و جدی برش خورده تا علاه بر القای اقتدار و عظمت بنا با لبه های سایت همخوانی و همگرایی داشته باشد.

پاورپوینت تحلیل پلان کتابخانه وین اتریش

بازدید کنندگان میتوانند از ورودی اصلی ساختمان به طور مستقیم به آتریوم مرکزی راه یابند که با نور مستقیم و طبیعی نورپردازی گردیده است. این آتریوم مرکزی توسط تمامی خطوط و دیواره های داخلی بنا مورد تاکید قرار گرفته و بیشتر توجهات و مسیرها به آن ختم میگردد. آتریوم مرکزی نیز به وسیله رمپ مناسبی به درب ورودی کتابخانه مجموعه هدایت میشود . دانشجویان میتوانند برای دسترسی به کتابخانه مرکزی و دفتر مدیریت مجموعه از راه پله دوار علاوه بر رمپ اصلی نیز استفاده نمایند.

پاورپوینت تحلیل پلان کتابخانه وین اتریش

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل پلان کتابخانه وین اتریش همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 55
  • حجم فایل: 5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل پلان کتابخانه وین اتریش همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان کتابخانه وین اتریش همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان کتابخانه وین اتریش همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان کتابخانه وین اتریش همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل پلان کتابخانه وین اتریش

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن