تحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت تحلیل کلیسا سنت پیتر لوکوربوزیه

پاورپوینت تحلیل کلیسا سنت پیتر لوکوربوزیه به همراه پلان ها و تصاویر

کد محصول :P8

لوکوربوزیه ( 27 آگوست 1965 – 6 اکتبر 1887) ، اسم مستعار چارلز ادوارد ژان نرت- گریس(Charles Eduard Jeanneret-Gris) است . او یک معمار معروف بود که با سبکی که امروزه سبک بین المللی نامیده می شود به همراهی لودویگ میس واندر روهه ، والتر گروپیوس و تئو وان داربورگ کار می کرد . او همچنین در طراحی مبلمان دستی داشت .
لوکوربوزیه در لشودفوند (La Chaux-de-Fonds) ، شهر کوچکی در شمال غربی سوئیس ، در نزدیکی مرز فرانسه متولد شد . لوکوربوزیه علاقه ی زیادی به هنرهای بصری داشت و نزد شخصی به نام چارلز لپلاتنیه ، که معلم یک مدرسه ی هنرهای زیبای محلی بود و خود در بوداپست و پاریس درس خوانده بود ، به آموختن مبانی هنر پرداخت .
لوکوربوزیه پس از پایان تحصیلاتش در پاریس به آلمان سفر کرد و در آنجا دردفتر پیتر بهرنس آلمان به کار پرداخت . او در سال 1965 به خواب ابدی فرورفت . معماران تأثیر گذار * آگوست پره : یکی ازاولین پیشگامان استفاده از بتن مسلح در ساخت و ساز بود. لوکوربوزیه برای اولین بار در نزد او با بتن و چگونگی کاربرد و کارایی آن آشنا شد که این آشنایی باعث شد وی در اکثر کارهایش از بتن به عنوان سازه استفاده کند.

اولین خانه هایی که او طراحی کرد در لشودفوند و متعلق به خود وی بودند ، مانند ویلا فالت (Villa Fallet) ویلا شوآب (Villa Schwob) و ویلا ژان نرت ( این خانه ی آخر را برای پدر و مادرش ساخته بود) . این خانه ها یادآور سبک معماری رایج ، منطبق بر طبیعت کوه های بومی در آن منطقه ، یعنی رشته کوه های آلپ بودند . لوکوربوزیه دائما ً برای فرار از محدودیت های حاکم در شهرش ، به دورتا دور اروپا سفر می کرد . در حدود سال 1907 به پاریس رفت . در آنجا در دفتر یک فرانسوی پیشگام تولید بتن تقویت شده ، به نام آگوست پرت (August Perret ) کار پیدا کرد .

لوکوربوزیه ، در اواخر سال 1911 به کشورهای بالکان رفت و از یونان و ترکیه نیز دیدن کرد . دفترچه ای از اسکیس های او در این مسافرت ، حاوی طرح هایی از معبد پارتنون ، به خوبی اثبات کننده ی تأثیرات ارائه شده در کار بعدی او به نام ورس اون آرکیتکچر (Vers Une Architecture) در سال 1923 بود . او در سال 1916 و در سن 29 سالگی برای همیشه به پاریس نقل مکان کرد و در سال 1920 ، لقب لوکوربوزیه را که اسم پدربزرگ مادری اش بود به عنوان اسم مستعار خود انتخاب کرد.

ساختمان سنت پیتر (Saint-Pierre) یکی از طراحی های بزرگ و بتی لوکوربوزیه است که در سال 2006 پس از گذشت چهل و یک سال مرگ وی، ساخته و اجرا شد. فرم زیبایی بیرونی و تجربیات آرامش بخش داخلی کلیسا تکامل دیگری در معماری توسط افکار و سبک لوکوربوزیه در زمان او بوده است. شهر Firminy، شهری صنعتی و معدنی با جمعیت کم می باشد که لوکوربوزیه با طراحی این کلیسا، مکانی جامع برای برگزاری جشن ها و ایجاد همبستگی را فراهم کرد.

 

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل کلیسا سنت پیتر لوکوربوزیه به همراه پلان ها و تصاویر
  • قیمت محصول: 18 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 41
  • حجم فایل: 5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت تحلیل کلیسا سنت پیتر لوکوربوزیه، پاورپوینت تحلیل کلیسا سنت پیتر لوکوربوزیه، پاورپوینت تحلیل و بررسی کلیسا سنت پیتر لوکوربوزیه، پاورپوینت تحلیل کلیسا سنت پیتر لوکوربوزیه به همراه پلان ها و تصاویر، لوکوربوزیه، کلیسا سنت پیتر لوکوربوزیه، پاورپوینت تحلیل کلیسا سنت پیتر لوکوربوزیه به همراه پلان ها و تصاویر، ساختمان سنت پیتر، کلیسا سنت پیتر، لوکوربوزیه طراحی کلیسا، پاورپوینت تحلیل کلیسا سنت پیتر لوکوربوزیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن