تحلیل پلان فرهنگسرا و ورزشیتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت فرهنگسرای بقیه الله مشهد

پاورپوینت فرهنگسرای بقیه الله مشهد به همراه تصاویر و پلان ها

کد محصول: C9

این پروژه ،از حدود سال 1385 تعریف و تا سال 1387 مطالعات اولیه آن از جمله مکانیابی و انتخاب کاربری و برنامه فیزیکی توسط کارفرما و مشاورین وی انجام گردید. در سال 1388 ،مسابقه ای محدود برگزار گردید و طرحی که مدارک آن به پیوست ارائه شده انتخاب شد. این طرح درشهر مشهد، خیابان آخوند خراسانی، بین آخوند خراسانی 22 و 22 و با مشخصات زیر به اجرا در آمده است:

برنامه فیزیکی این فرهنگسرا بطور کلی شامل موارد زیر می باشد :

1-  سه کتابخانه ، بانوان، آقایان و محققین

2-  آمفی تئاتر و یک سالن چند منظوره

3-  فروشگاه کتاب

4-  بوفه و کافی شاپ

5- کلاسهای آموزشی به تفکیک آقایان و بانوان در دو طبقه مجزا

6- محل نگهداری کودکان

7- کافی نت و مرکز مشاوره

8- نمازخانه

9- فضاهای اداری و خدماتی مجموعه مانند : اداری، پارکینگ، حراست و مونیتورینگ و تاسیسات و….

سبک معماری بنای مذکور” بوم گرا ”  است، لذا سعی گردیده تا از ایده های استحاله شده معماری ایرانی با روایتی جدید کمک گرفته شود. نزدیکی پروژه به مسجد گنبد سبز در مقیاس محله و به بارگاه امام هشتم حضرت امام رضا )ع( نیز خود بر این ایده ها سحه می گذارد. علاوه بر آن خیابان آخوند خراسانی در یکی از محلات قدیمی و با اصالت شهر به نامه محله سرشور قرار دارد.

یکی از ایده های پروژه ،تعریف فضایی استحاله شده از دو حیاط مرکزی است ،که با یکدیگر زاویه دارند. زاویه یکی بر مبنای رون قالب منطقه(محله سرشور)تعیین گردیده،که شعاعی از بارگاه امام رضا(ع) است و دیگری بر مبنای جهت خیابان و زاویه تابش خورشید تعریف شده است.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت فرهنگسرای بقیه الله مشهد
  • قیمت محصول: 10 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 57
  • حجم فایل: 5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت فرهنگسرای بقیه الله مشهد به همراه تصاویر و پلان ها، پاورپوینت طراحی فرهنگسرای بقیه الله مشهد، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت تحلیل و بررسی مجموعه فرهنگی، پاورپوینت مجموعه فرهنگی، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، مجموعه فرهنگی و ورزشی، پاورپوینت فرهنگسرای بقیه الله مشهد به همراه تصاویر و پلان ها، پاورپوینت فرهنگسرای بقیه الله مشهد، پاورپوینت فرهنگسرای بقیه الله مشهد به همراه تصاویر و پلان ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن