تحلیل پلان اداری و تجاریتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت مجتمع تجاری فرمانیه علیرضا تغابنی

پاورپوینت مجتمع تجاری فرمانیه علیرضا تغابنی به همراه پلان ها و تصاویر

کد محصول : F7

در این پروژه به معرفی مجتمع تجاری فرمانیه به عنوان یک نمونه موردی مجتمع تجاری داخلی پرداخته ایم.

پروژه مجتمع تجاری فرمانیه توسط معمار بنام علیرضا تغابنی طراحی شده است. حجم کلی پروژه از سه طبقه اصلی و سه بلوک مجزا تشکیل شده است و فاصله بین بلوک ها باعث ایجاد سیرکولاسیون هوای طبیعی و حرکتی در این مجتمع شده است. در این راستا از نمایش دیاگرام ها و مراحل شکل گیری طرح استفاده نموده، ضمن معرفی الزامات طراحی فضای تجاری، مروری بر برنامه فیزیکی فضای تجاری داشته ایم.

پروژه مجتمع چند منظوره فرمانیه در یک منطقه کاملاً مسکونی جای گرفته است که با توجه به همجواری‌های آن، لزوم ترکیب با بافت پیرامون را می‌طلبد. همچنین قرارگیری زمین در پهنه اصلی با تعریف مراکز و گستره‌های تجاری، اداری و خدماتی (با غلبه فضاهای سبز و باز)، قابلیت زمین از نظر توپوگرافی و اختلاف ارتفاع حدود 15 متر از جنوب تا شمال، ایده‌های اصلی در شکل‌گیری طرح اولیه براساس یک فضای شهری با تأکید بر فضای سبز و استفاده از پوشش گیاهی در ترازهای مختلف بوده­ اند.

بخش تجاری مانند یک سکو و با حجم ساده به‌صورت تختگاه با پوشش سبز، کاملاً با محیط اطراف خود ترکیب شده است و مسیر پیاده تجهیز شده در دو طرف آن تراز ورودی و به عبارتی بخش جنوبی را به سطوح باز فوقانی متصل می‌نماید. بدین ترتیب که مسیر پیاده غربی که طولانی‌تر است تا سقف تجاری سوم و در واقع سکوی اصلی و مسیر پیاده شرقی که کوتاه‌تر است تا تراز تجاری طبقه اول و حیاط ورودی واحدهای اداری ادامه دارد. در جرم‌گذاری بخش اداری با توجه به مرتفع بودن آن سعی شده که در بخش میانی سایت و با فاصله از بافت مسکونی اطراف جانمایی شود. همچنین توجه به فضاسازی‌های داخلی و پرهیز از حجیم شدن آن مدنظر بوده است.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت مجتمع تجاری فرمانیه علیرضا تغابنی
  • قیمت محصول: 10 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 40
  • حجم فایل: 4 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت مجتمع تجاری فرمانیه علیرضا تغابنی، تحلیل نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری، دانلود پاورپوینت مجتمع تجاری فرمانیه علیرضا تغابنی، پاورپوینت نمونه موردی، پپاورپوینت مجتمع تجاری فرمانیه علیرضا تغابنی، معماری پایدار،مجتمع تجاری فرمانیه علیرضا تغابنی، پاورپوینت مجتمع تجاری فرمانیه، علیرضا تغابنی، پاورپوینت مجتمع تجاری فرمانیه علیرضا تغابنی به همراه پلان ها و تصاویر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن