پروژه مرمت ابنیه

پروژه مرمت و بازسازی خانه تاریخی اخباری کاشان،به همراه پلان اتوکدی

پروژه مرمت و بازسازی خانه تاریخی اخباری کاشان،به همراه پلان اتوکدی

کد محصول :M1

این خانه به لحاظ قدمت زیاد ، ویژگی های معماری و وجود چندين لايه تزئينات نقاشی روي گچ ارزش تاريخي ویژه ای دارد . در كتيبه یکی از اتاق های طبقه همکف خانه اخباری تاریخ 1194 هجری قمری “دو سال پس از زلزله ويرانگر دوره زنديه ” به چشم می خورد که بر این اساس می توان گفت پیکره اصلی اين خانه از زلزله سال 1192 مصون مانده است.

نقاشي گل وگياه در دو اتاق،گچ بري،رسمي بندي درسقف هشتي ورودي خانه و مشبك كاري در و پنجره ها از جمله هنرهاي تزئيني به کار رفته در معماري اين خانه تاريخي است.

خانه تاريخي اخباري با 1365 متر مربع عرصه و 916 متر مربع اعیانی در محله سر سنگ و مجاورت تكيه سرسنگ در خيابان غياث الدين جمشيد كاشاني واقع و در دهه گذشته خالي از سكنه و متروكه شده است .

این خانه يك حياط مرکزی بزرگ ، دو جبهه شمالي و جنوبي و چندین اتاق داردكه اتاق هاي ضلع شمالي متعلق به اواخر دوره قاجاراست . خانه تاريخي اخباري كاشان در تاريخ 10/3/1382 به شماره 9146 در فهرست آثار ملي ايران به ثبت رسيده است.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پروژه مرمت و بازسازی خانه تاریخی اخباری کاشان،به همراه پلان اتوکدی
  • قیمت محصول:20 هزار تومان
  • فرمت فایل:پاورپوینت و اتوکد
  • تعداد صفحات:83
  • حجم فایل:7 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پروژه مرمت و بازسازی خانه تاریخی اخباری کاشان، به همراه پلان اتوکدی، دانلود پروژه مرمت، دانلود پروژه مرمت و احیا، دانلود مرمت خانه اخباری، دانلود پروژه برداشت از بناهای تاریخی، مرمت خانه های تاریخی در کاشان،مرمت بناهای تاریخی،پاورپوینت مرمت بناهای تاریخی،پروژه مرمت خانه اخباری کاشان، پروژه مرمت و بازسازی خانه تاریخی اخباری کاشان

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن