تحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت بررسی روند طراحی فرودگاه

پاورپوینت بررسی روند طراحی فرودگاه به همراه نمونه موردی و تصاویر

کد محصول :P16

در دنیای امروز که هر روزه به سرعت زندگی افزوده می شود حل مسائل مربوط حمل و نقل سریع و بی دغدغه را می توان کانون توجه همه اشخاص مرتبط با این سرعت دانست. حال فرودگاهها که نقش اساسی در همه ابعاد حمل و نقل دارند وظایف سنگینی را بر دوش دارند تا بتوانند به بهترین نحوه کالاها و اشخاص را در پرتو حضور هواپیما به مقاصد مورد نظر برساند. مسافر، فرودگاه و هواپیما هر سه نیازمند یکدیگرند تا بتوانند چرخه ای مطلوب که رسیدن به هدف نهایی یعنی حمل و نقل ایمن و سریع است دست یابند. جایگاه و نقش حمل و نقل در ابعاد مختلف سیاسی اجتماعی و اقتصادی در جوامع امروزی بر کسی پوشیده نیست و فرودگاه در کنار مابقی پایانه ها از حساس ترین بازیگر این نقش هستند.

طراحی و معماری فرودگاه، به واسطه نظم ارتقا یافته طراحی پلان شناخته می شود. سیرکولاسیون و عملکرد دقیق بین عرصه های فرودگاه از لازمه های ضروری چنین کاربری می باشد. اما شاخص ترین عواملی که طراحی فرودگاه را برجسته می کند، شخصیت، حس درونی، امکانات، ظرفیت و خدمات دهی است که در تسهیل عملکرد این کاربری نقش ایفا می کند. بهترین فرودگاه ها تجربه ای لذت بخش و به یادماندنی از سفر را برای اشخاص ایجاد می کنند و می بایست از عامل دعوت کنندگی منحصربه فردی برخوردار باشند.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: بررسی روند طراحی فرودگاه به همراه نمونه موردی و تصاویر
  • قیمت محصول: 15 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 42
  • حجم فایل: 4مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت بررسی روند طراحی فرودگاه، پاورپوینت بررسی روند طراحی فرودگاه به همراه نمونه موردی و تصاویر، طراحی سازه فرودگاه، بررسی روند طراحی فرودگاه، کاربرد مصالح مدرن ساختمانی، پاورپوینت بررسی روند طراحی فرودگاه، طراحی فرودگاه، فرودگاه، معماری فرودگاه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن