تحلیل پلان دانشگاه و خوابگاهتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت تحلیل دانشکده هنر دانشگاه آیووا

پاورپوینت تحلیل دانشکده هنر دانشگاه آیووا به همراه پلان ها و تصاویر

کد محصول : D3

مقوله هنر، پیش از ساخته شدن دانشکده هنر و تاریخ هنر دانشگاه آیووا نیز، بخش مهمی از روند آموزشی این دانشگاه به شمار می‌رفت. لکن به دنبال تصمیم هیئت امنای این دانشگاه مبنی بر ساخت دانشکده هنر و تاریخ هنر، این امر وارد فاز جدیدی شد. دانشکده هنر و تاریخ هنر دانشگاه آیووا، در سال ۱۹۳۶ میلادی و با کمک مالی بنیاد خیریه راکفلر ساخته شد. این دانشکده از سبک ویلاسازی پالادیان که سبک رایج اواسط قرن ۱۸ میلادی بود و بیشتر با ویلاهای ساخته شده به دست آندره پالادیو شناخته می‌شود، پیروی می‌کرد و در سال ۱۹۶۸ میلادی نیز ساختمان‌های دیگری به پردیس هنر آن افزوده شد.

دانشکده هنر و تاریخ هنر دانشگاه‌ آیووا، یکی از چندین دانشکده دانشگاه آیووا است که در آیووا سیتی قرار دارد. بازطراحی این دانشکده، در سال ۲۰۰۶ میلادی، به معماری برجسته امریکایی، استیون هال، سپرده شد.وی توانست مجموعه‌ای را خلق کند که امروزه در زمره برترین ساختمان‌های آموزشی جهان قرار دارد. وی در طراحی ساختمان جدید دانشکده هنر و تاریخ هنر دانشگاه آیووا با در نظر گرفتن محیط اطراف بنا، ساختمانی را پدید آورد که در عین برخورداری از تمامی فاکتورهای یک سازه مدرن، ارتباط تنگاتنگی نیز با طبیعت پیرامون خود دارد.

ساختمان فعلی دانشکده هنر و تاریخ هنر دانشگاه آیووا به گونه‌ای در سایت خود گسترده شده است که میل آن به گریز از هر فرم مستقلی حکایت دارد.این امر ناشی از تلاش استیون هال برای تعریف مفهوم جدیدی در معماری تحت عنوان بی‌فرمی است که در سایر آثار این معمار مطرح نیز به چشم می‌خورد. سنگ‌های به کار رفته در نمای خارجی ساختمان فعلی دانشکده هنر و تاریخ هنر دانشگاه آیووا، رنگی قرمز دارند که به تبعیت از رنگ نمای بیرونی ساختمان سابق آن انتخاب شده است.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل دانشکده هنر دانشگاه آیووا
  • قیمت محصول: 15 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 64
  • حجم فایل: 18مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل دانشکده هنر دانشگاه آیووا، دانشکده هنر دانشگاه آیووا، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی دانشکده هنر دانشگاه آیووا، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت بررسی دانشکده هنر دانشگاه آیووا، پاورپوینت دانشکده هنر و معماری، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، پاورپوینت دانشکده هنر دانشگاه آیووا، معماری، طراحی دانشکده، دانشکده هنر و تاریخ هنر دانشگاه آیووا، معماری آمریکا، دانشکده هنر دانشگاه آیووا، تحلیل و بررسی دانشکده هنر دانشگاه آیووا، دانشگاه آیووا، آندره پالادیو، دانشکده دانشگاه آیووا، دانشکده هنر و تاریخ هنر دانشگاه‌ آیووا، تحلیل و بررسی دانشکده هنر دانشگاه آیووا، دانشکده هنر دانشگاه آیووا، دانشکده هنر، تاریخ هنر دانشگاه آیووا، دانشکده هنر دانشگاه آیووا، پاورپوینت تحلیل دانشکده هنر دانشگاه آیووا

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن