پلان های اتوکدی

دانلود پلان های اتوکدی مجتمع مسکونی مدرن

دانلود پلان های اتوکدی مجتمع مسکونی مدرن

کد محصول: Z19

پروژه ساختمان های مسکونی یکی از موضوعات جذابی است که در طراحی معماری بسیار مورد توجه اساتید و دانشجویان قرار می گیرد. این پروژه بر آن است که تمامی امکانات لازم برای طراحی ساختمان مسکونی را دارد. در دانلود پلان های اتوکدی ساختمان مسکونی، پلان های معماری و نقشه ساختمان مسکونی با فرمت DWG تهیه شده است. این فایل قابل استفاده در نرم افزار اتوکد می باشد.مجتمع مسکونی با تجمع تعدادی آپارتمان در یک بلوک شهری، که به شکل یک پارچه طراحی و ترکیب شده باشند، پدید می آید. بسیاری از مجتمع‌های مسکونی دارای فضای عمومی مشترکی هستند که مورد استفاده همگانی ساکنان مجتمع قرار می‌گیرد و دیگران حق استفاده و حتی ورود به آن را ندارند.

  در این پروژه می خواهیم به ارائه فایل دو بعدی و سه بعدی شهرک مسکونی بپردازیم. در تعریف مرکز آمار ایران مسکن یا واحد مسکونی، مکان، فضا و یا محوطه‌ای است که یک یا چند خانوار در آن سکونت داشته و به یک یا چند ورودی (شارع عام یا شارع خاص) راه داشته باشد. مسکن شهری از نظرنوع، تراکم مسکونی و نیز تعداد طبقات و خانوار ساکن به چند دسته طبقه‌بندی می شود، اما از نظر جمعیتی به سه دسته تک خانواری، چند خانواری و مجتمع مسکونی قابل تقسیم است.

 

 

عوامل تأثیرگذار بسیاری در طراحی نقشه ساختمان مسکونی وجود دارد که در زمان طراحی پلان معماری باید به آن توجه کنید. یک معمار توانمند کسی است که با توجه به محدودیت‌های زمین، ضوابط و مقررات شهرداری و… بتواند پلان ساختمان مسکونی را مطابق با نیازها و خواسته‌های کارفرما و به بهترین شکل ممکن طراحی کند. اولین و شاید مهمترین نکته در طراحی نقشه ساختمان مسکونی، توجه به لکه‌گذاری پلان و جانمایی فضاهای عمومی، نیمه عمومی و خصوصی در پلان معماری است. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که نحوه لکه‌گذاری پلان معماری در ساختمان‌های شمالی و جنوبی با هم متفاوت است.

 

امکانات پروژه:

  • فایل اتوکد مجتمع مسکونی
  • فایل رویت مجتمع مسکونی
  • پوستر حرفه ای

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود پلان های اتوکدی مجتمع مسکونی مدرن
  • قیمت محصول: 25 هزار تومان
  • فرمت فایل: اتوکد
  • حجم فایل: 15 مگابایت

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود پلان های اتوکدی مجتمع مسکونی-نقشه اتوکدی dwg هتل-طراحی ساختمان مسکونی-طرح معماری -پروژه آماده ساختمان مسکونی-کاملترین پروژه مسکونی-طرح دانشجویی 1-دانلود رایگان طرح و نقشه – نقشه و پلان و برش و نما ساختمان مسکونی – دانلود نقشه پایان نامه – دانلود پروژه کامله اتوکدی مجتمع مسکونی – نقشه مسکونی برای طرح نهایی معماری – مسکونی و تری دی مکس و رندر – مدارک کامل طرح اقامتی – دانلود نقشه معماری مجتمع مسکونی – دنلود نقشه مجتمع مسکونی – دنلود نقشه های اقامتی –دانلود پلان های اتوکدی ساختمان مسکونی_دانلود پلان های اتوکدی شهرک مسکونی

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن