پاورپوینت مواد و مصالحتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت بررسی عملکرد ديوارهای برشی فولادی

پاورپوینت بررسی عملکرد ديوارهای برشی فولادی به همراه نمونه موردی و تصاویر

کد محصول :P13

ديوار برشي فولادي براي مقاوم سازي ساختمان هاي فولادي در حدود 15 سال اخير مورد توجه خاص مهندسان سازه قرار گرفته است. ديوارهاي برشي فولادي SSW2 براي گرفتن نيروهاي جانبي زلزله و باد در ساختمان هاي بلند در سالهاي اخير مطرح و مورد توجه قرار گرفته است . اين پديده نوين که در جهان به سرعت رو به گسترش مي باشد در ساخت ساختمان هاي جديد و همچنين تقويت ساختمان هاي موجود به خصوص در کشورهاي زلزله خيزي همچون آمريکا و ژاپن بکار گرفته شده است . استفاده از آنها در مقايسه با قابهاي ممان گير تا حدود 50% صرفه جويي در مصرف فولاد را در ساختمان ها به همراه دارد.

علم مهندسي زلزله ساختمان‌ها در سال 1950 ميلادي هم زمان با فعاليت‌هاي گسترده بازسازي پس از پايان جنگ جهاني دوم شروع گرديد. تلاش‌هاي اوليه به منظور مقاوم‌سازي ساختمان‌ها، براساس فرضياتي نه چندان دقيق بر روي واکنش سازه در اثر ارتعاش زمين صورت گرفت که بدليل کمبود ابزار تحليل مناسب و سوابق اطلاعاتي کافي در مورد زلزله، روش‌هاي ناقصي بودند. مشاهده عملکرد سازه‌ها در هنگام وقوع زلزله و همچنين مطالعات تحليلي و کارهاي آزمايشگاهي و جمع‌آوري اطلاعات مربوط به زمين‌لرزه‌هاي چهار دهه اخير، امکان ارايه روشي مدرن براي طراحي سازه‌هاي مقاومت در برابر زلزله را فراهم آورده است.

در طي دهه 1950، سيستم ”قاب خمشي شکل‌پذير“ از سيستم ”قاب خمشی“ که در آن زمان تنها سيستم مقاوم در ساختمان‌هاي چندين طبقه‌ بتني و فولادي بود ، منشا گرفت و به دليل رفتار مناسب اين سيستم در برابر زلزله، کاربرد آن تا اواخر دهه 1970 ادامه يافت. در طي اين مدت سيستم‌هاي جديدتر و کارآمدتري نظير ديوارهاي برشي و يا خرپاها براي تحمل فشار جانبي باد در ساختمان‌هاي بلند رايج شدند و تقريباً روش ساخت به صورت قاب تنها در اين ساختمان‌ها، کنار گذاشته شد.

—

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت بررسی عملکرد ديوارهای برشی فولادی
  • قیمت محصول: 9 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 40
  • حجم فایل: 4مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت بررسی عملکرد ديوارهای برشی فولادی به همراه نمونه موردی، پاورپوینت بررسی عملکرد ديوارهای برشی فولادی به همراه پلان ها و تصاویر، پاورپوینت بررسی عملکرد ديوارهای برشی فولادی، طراحی سازه های مقاوم، پاورپوینت بررسی عملکرد ديوارهای برشی فولادی، قابهای خمشی فولادی، شکلهای هندسی منظمی، شکل منتظم سازه های بتنی، پاورپوینت بررسی عملکرد ديوارهای برشی فولادی، بررسی عملکرد ديوارهای برشی فولادی، پاورپوینت بررسی عملکرد ديوارهای برشی فولادی

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن