تحلیل پلان دانشگاه و خوابگاهتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت تحلیل مدرسه معماری تینترن میدل استرالیا

پاورپوینت تحلیل مدرسه معماری تینترن میدل استرالیا به همراه پلان ها و تصاویر

کد محصول: D15

„طرح ساختمان مدرسه معماری تینترن میدل استرالیا، دانشکده، واقع در مرکز جغرافیایی پردیس رینگوود ، (حومه ملبورن) ، مدرسه جدید راهنمایی با طرح یک جفت غرفه یادگیری “شناور” ، در برابر شیب ملایم ، الگوی ساختمانی پر از آب را در امتداد خطوط نقض می کند. شامل دوازده اتاق كلاسی مختصر مطابق با آموزش “آموزش موازی” مدارس تینترن – كه به تفكیك دختران و پسران در سالهای 7 تا 9 احتیاج دارد، در صورت ایده آل بدون ورودی و راهروهای مشترک – برای ارائه برنامه درسی متناسب با جنسیت برای به حداكثر رساندن پتانسیل های یادگیری، با تعامل اجتماعی که خارج از زمان رسمی کلاس است.

گرچه هر ساختمان به طور مستقل قابل دسترسی است ، اما یک دفتر کارمند فقط پل های سطح بالاتری را ارائه می دهد که چشم انداز و نظارت غیر فعال خارجی را با دسترسی داخلی به هر دو بال کلاس فراهم می کند. ورودی های بالا از طریق سطح شیب دار در معرض قرار می گیرند. قرار دادن اندیکاتورهای لمسی در تخته های فلزی سوراخ دار و ضد استیل باعث می شود که آستانه های بلند علاوه بر خراش های بوت در حالی که نیازهای کد ناتوانی را دارند نیز عمل کنند.

کلاسهای مدولار که برای اتصال به یکدیگر طراحی شده اند ، از یک راهرو وسیع بارگیری می شوند که به عنوان فضای شکستنی نیز عمل می کنند. در صورت لزوم ، با استفاده از سیستم روکش و شیشه کامپوزیت ، حریم بین ساختمان های دخترانه و پسرانه حفظ می شود. پنجره های نوار مداوم برای نماهای کنترل شده ، بدون حواس پرتی یا به خطر انداختن حریم خصوصی بین جنسیت ، قرار می گیرند. این پروژه با مشارکت هوشمندانه مشتری و مشاوران پروژه ، به ویژه تهیه طیف وسیعی از راه حل های مهندسی از جمله ساختار ، هیدرولیک سایت و بهره وری انرژی شکل گرفت.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل مدرسه معماری تینترن میدل استرالیا
  • قیمت محصول: 18 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 43
  • حجم فایل: 3مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل مدرسه معماری تینترن میدل استرالیا، پاورپوینت تحلیل مدرسه تینترن میدل استرالیا، پاورپوینت تحلیل مدرسه معماری تینترن میدل استرالیا به همراه پلان ها و تصاویر، دانلود پاورپوینت دانشگاه، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت مدرسه، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، پاورپوینت معماری، پاورپوینت تحلیل مدرسه معماری، مدرسه تینترن میدل استرالیا، پاورپوینت تحلیل مدرسه معماری تینترن میدل استرالیا

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن