پاورپوینت تحلیل موزهتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت تحلیل موزه فرش تهران

پاورپوینت تحلیل موزه فرش تهران به همراه تحلیل تصاویر و پلان ها

کد محصول: U12

صنعت قالی و فرش یکی از هنرهای ماندگار در ایران می باشد که به عنوان یک میراث باید برای آیندگان حفظ شود. با توجه به اهمیت موضوع، در تهران موزه ای زیبا برای عرضه و ارائه این هنر طراحی و ساخته شد که معمار آن عبدالعزیز فرمانفرمائیان می باشد. پژوهش در سوابق‌، تحولات و كيفيت تاريخي هنر و صنعت فرش‌، خاصه در ايران‌، گردآوري و خريداري نمونه انواع قالي‌هاي دست بافت ايراني و برگزاري نمايشگاه‌هاي موقت از فرش ايران و ساير نقاط جهان‌، از اهداف موزه به شمار مي آيد.

موزه ی فرش در سال 1340به صورت نا تمام به منظور گالری فرش ساخته شده و15سال به صورت متروکه ماند و سپس اوایل سال 55 ه.ق کار همراه با تغییرات کلی آغاز شد.

در حین عملیات ساخت گروهی مسئول جمع آوری فرشهای گوناکون از ایران وجهان شد.

بدین ترتیب نمایشگاه موزه فرش ایران در22 بهمن 56 برای بازدید عموم گشایش یافت.

این موزه امروزه یکی از قویترین موزه های تخصصی جهان به لحاظ داشتن قالیهای متنوع ویکی از زیباترین موزه ها به لحاظ نوع معماری ساختمان محسوب می شود.

در بنای موزه فرش یک لابی مرکزی بعنوان فضای مکث در نظر گرفته شده است. ورودی گالریها از این فضا تأمین می شود و ورود خروج از یک قسمت است در اطراف این مربع مرکزی فضاهای خدماتی قرار دارداین مربع پایینتر از سطح راهروها است و خود را از راهروی ارتباطی جدا می کند در گوشه ای از این فضا میزی برای فروش نشریات وابسته در نظر گرفته شده است که در طرح اضافه شده است .

موزه فرش تهران به دلیل وجود نفیس‌ترین و متنوع‌ترین قالی‌ها به همراه معماری شکیل و چشمگیری که دارد، به عنوان یک موزه حائز اهمیت در جهان شناخته می‌شود.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل موزه فرش تهران
  • قیمت محصول: 12 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 31
  • حجم فایل: 3 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل موزه فرش تهران، پاورپوینت تحلیل موزه فرش تهران، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری، پاورپوینت موزه فرش تهران، پاورپوینت مجموعه فرهنگی، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت موزه، پاورپوینت تحلیل موزه فرش تهران به همراه پلان و تصاویر، پاورپوینت موزه فرش تهران

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن