تحلیل پلان دانشگاه و خوابگاهتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت تحلیل پلان دانشگاه باهنر کرمان همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل پلان دانشگاه داخلی

تحلیل پلان دانشگاه باهنر کرمان

کد محصول : D30

 طراحی فضاهایی با عملکرد آموزشی،کمک امزشی، مدیریت آموزشی ،فرهنگی ورزشی، اقامتی، رفاهی و تفریحی و به همراه فضاهای خدماتی، پشتیبانی و فنی از نیازهای اصلی طرح بوده اند.  عناصر فضایی در ساختار هایی متفاوت نظیر خطی، شعاعی، مرکزی و خوشه ای سامان دهی شده اند.  ‏ رعایت ضوابط و معیارهای فضاهای آموزشی، اداری، فرهنگی و نظایر آن یکی از الزامات طرح بوده است برخی از این ضوابط عبارتند از:- سیستم آموزشی( گروهی یا دانشکده‌ی) بایستی مشخص شود.

با توجه به توقف تحولات ساختار آموزشی و علمی و متغیر بودن ظرفیت پذیرش رشته ها و گروه ها، طرح بایستی از انعطاف پذیری برخوردار باشد به صورتی که ایجاد تغییرات در زمان بهره برداری به سهولت امکان پذیر باشد.

تحلیل پلان دانشگاه باهنر کرمان

شرایط اقلیمی محل بایستی مورد توجه قرار گیرد و خصوصیات معماری و بافت مجموعه، از آن متاثر باشد.

  • معماری و بافت ساختمان ها با خصوصیات و ویژگی های معماری محل هماهنگ باشند.
  • مسائل مربوط به زلزله خیزی محل اجرای طرح مورد توجه قرار گیرد.
  • در شکل گیری مجموعه به تناسبات و مقیاس انسانی توجه شود.
  • نحوه گسترش و توسعه ساختمان ها به صورت شعاعی باشد به نحوی که احداث ساختمان های جدید، مانع بهره برداری تدریجی از ساختمان‌ها نشود.

 با توجه به شکل گیری بلوک ها در مدت زمانی بیش از ۳۰ سال کیفیت مشترک فضاهای ساختمانی به صورت خلاصه به شرح زیر است : ساختمان های آموزشی بر پایه ساختار آموزشی وگروهی شکل گرفته که بر خلاف سیستم دانشکده ا‌ی فضاهایی مانند کلاس های بزرگ، آزمایشگاه ها و کارگاه های مرکزی،سالن های نمایش و اجتماعات و نظایر آن به گروه خاصی اختصاص نداشته و تمام گروه ها بر اساس برنامه زمانی از این فضاها استفاده کرده و حداکثر بهره برداری از سرمایه گذاری به عمل می‌آید . تاثیر این امر بافت فشرده ساختمانها و دسترسی به فضاهای آموزشی از طریق مسیرهای پیاده طبقه همکف و راهرو های طبقات  اول و دوم بلوک های آموزشی متصل به یکدیگر فراهم شده است . طول و عرض محدوده  مرکزی پردیس نیز به صورتی انتخاب شده که از هر نقطه و از هر بلوک می‌توان به صورت پیاده و در فاصله زمانی استراحت بین دو کلاس به مقصد بعدی، دسترسی پیدا کرد.

تحلیل پلان دانشگاه باهنر کرمان

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل پلان دانشگاه باهنر کرمان همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 67
  • حجم فایل: 7 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل پلان دانشگاه باهنر کرمان همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان دانشگاه باهنر کرمان همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان دانشگاه باهنر کرمان همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان دانشگاه باهنر کرمان همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان دانشگاه باهنر کرمان همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل پلان دانشگاه باهنر کرمان

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن