تحلیل پلان و نمونه موردیتحلیل مجتمع مسکونی

پاورپوینت تحلیل پلان مجتمع مسکونی نیاوران همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل پلان مجتمع مسکونی داخلی

تحلیل پلان مجتمع مسکونی نیاوران

کد محصول: M18

مجتمع مسکونی نیاوران در منطقه شمیران تهران واقع و توسط محمد رضا نیکبخت طراحی شده است.

شمیران، که در امتداد شیب رشته کوههای البرز  گسترش می یابد، به دلیل وجود باغ های متعدد منطقه ییلاقی تهران به شمار می رود. در حال حاضر، هنوز هم تعداد قابل توجهی از درختان قدیمی در منطقه شمیران وجود دارد.

قطعه زمین اختصاص داده شده به این پروژه  تعدادی از این درختان قدیمی در خود جای داده که حفاظت از آنها به عنوان اولین اولویت در طراحی این مجموعه در نظر گرفته شده است.

این مجتمع مسکونی ۶ طبقه در نیاوران، بخش شمالی تهران، در ترکیب با درختان موجود در سایت طراحی شده است و سعی به آوردن درختان و نزدیک به زندگی انسان. مفهوم طراحی اولیه بر اساس استفاده  از جمله درختان موجود در محل ساختمان و با توجه به محور اصلی درختان درونی، جرم ساختمان را به ۲ بخش اصلی تقسیم شد.

تحلیل پلان مجتمع مسکونی نیاوران

فضای سبز در کنار این محور نیز تشکیل هسته طرف توده ساختمان و شکل کلی ساختمان را تحت تاثیر قرار می گیرد.

این پروژه، دارای ۳۰ آپارتمان مسکونی از ۸۰ تا ۳۰۰ متر مربع است، در ۵ سطح، هر یک انطباق ۶ آپارتمان طراحی شده است، و ۳ طبقه پایین تر برای امکانات مشترک. طبقه همکف به لابی ورودی اختصاص داده شده است، ساختمان اداری مدیران، مراسم و سالن اجتماعات است.

زیرزمین اول که عمدتا برای پارکینگ و اتاق های فروشگاه است در حالی که زیرزمین دوم، علاوه بر پارکینگ، شامل اتاق حرارت مرکزی، استخر شنا، جکوزی و سالن ورزش می باشد.

تحلیل پلان مجتمع مسکونی نیاوران

————————————————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل پلان مجتمع مسکونی نیاوران همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 52
  • حجم فایل: 5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل پلان مجتمع مسکونی نیاوران همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان مجتمع مسکونی نیاوران همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان مجتمع مسکونی نیاوران همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان مجتمع مسکونی نیاوران همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل پلان مجتمع مسکونی نیاوران

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن