دانلود پایان نامه معماری همراه با نقشه

دانلود رساله پرورشگاه +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

دانلود رساله پرورشگاه+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :Z 1

دانلود رساله رساله پرورشگاه

چکیده:

پرورشگاه مرکزی برای کودکان بی سرپرست، بدسرپرست و یتیم است که در این مراکز پروش و تعلیم و تربیت کودکان به عهده مربیان است. هر یک از این مراکز براساس سن کودکان دسته بندی می شوند، کودکانی که در این مراکز پرورش می یابند علاوه بر کمبود و خلاهای بزرگ، دچار کمبود عاطفی نیز هستند. نگهداری از کودکانی که به جهات و علل گوناگون سرپرست خود را از دست داده اند، در درجه اول بر عهده دولت هاست و به همین سبب در بیشتر کشورهای دنیا مراکز خاص دولتی، سرپرستی و نگهداری از این کودکان را برعهده دارند. خلق فضایی برای رشد عقلی و جسمی کودکان، بستری برای افزایش اعتماد به نفس و مقابله با مشکلات بیرون از این مراکز و ریشه یابی و بررسی جامع از شرایط زندگی کودکان طلاق و کودکان دارای شرایط خاص در این پژوهش بررسی شده است.

در ادامه با سایت معمارپروژه همراه باشید تا پایان نامه پرورشگاه تقدیم شما عزیزان گردد.

دانلود رساله معماری

تحقیق مبتنی بر رشته روانشناسی کودک و محیط ، طراحی معماری و استانداردها است. بنابراین در ابتدا کودکان بی سرپرست معرفی می شوند و مشکلات آنها در محیط پرورشگاه ها بررسی می شود. همچنین بررسی مطالعات در این زمینه و مطالعات موردی و شناخت کودک و معماری برای کودک و استانداردهای آنها مورد بررسی قرار می گیرد. به دنبال آن با توجه به توضیح تحقیقات نظری ،استراتژی های نظری ارائه شده است. سرانجام با مروری بر شرایط موجود و معرفی نواقص و معایب آن ، راه حل های عملی بر اساس مطالعه و معیارها ، به منظور بهبود وضعیت سکونت کودکان در این مجموعه بیان می شود. رویکرد کلی این پروژه تعریف مجدد فضای پرورشگاه کودک به گونه ای است که باعث ایجاد روحیه بیشتر در خانه و محل زندگی می شود و با از بین بردن محدودیت های فیزیکی ، کودکان حداکثر مشارکت و تعامل با فضای اطراف را دارند. بنابراین کودکان خود را بخشی از این فضا می دانند.

دانلود رساله پرورشگاه

روش تحقیق به صورت نظری(توصیفی) بوده و اطلاعات موردنیاز از طریق: پرسشنامه، روش کتابخانه ای، مشاهده میدانی، مطالعه کتاب ها، مقاله ها، پایان نامه های نزدیک به موضوع انتخابی به صورت فیش برداری انجام شده است. نتایج بدست آمده از این پژوهش به تاثیر محیط بر زندگی کودکان، تاثیرات رنگ، نور و مبلمان در زندگی و کشف استعداد و خلاقیت ها و آینده این کودکان بعد از بیرون آمدن از این مراکز و آثار مخرب طلاق می پردازد. نگارنده با ارائه این طرح بر آن شده است تا با ایجاد فضایی برای آموزش و کشف خلاقیت این کودکان، در اصل به آینده آن ها به بعد از بیرون آمدن این مراکز کمک کند تا با خروج از این مراکز به راه اندازی یک کسب و کار جدید بپردازند و بتوانند کارآفرینی کنند.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود رساله پرورشگاه +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:word و اتوکد
  • تعداد صفحات:150
  • حجم فایل:32 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
  • نکات مهم:1- تمامی رساهای موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است2-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند3-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.4- ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.۵-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما


دانلود رساله معماری پرورشگاه،دانلود رساله پرورشگاه +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،دانلود رساله پرورشگاه +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،دانلود رساله پرورشگاه +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،دانلود رساله پرورشگاه +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن