دانلود پایان نامه معماری همراه با نقشه

دانلود پایان نامه مجموعه چندرسانه ای هنر+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

دانلود پایان نامه مجموعه چندرسانه ای هنر+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :T10

چکیده:

در ابتدا به منظور آشنایی با ادبیات حوزه رسانه ها به بیان تعاریف و مفاهیم کلی ای از قبیل: مفهوم ارتباطات، مفهوم رسانه، حوزه عمل رسانه ها، کارکرد رسانه ها و انواع رسانه های همگانی و تاریخچه ی آنان می پردازیم. سپس به بیان نظریات اندیشمندان در ارتباط با جامعه اطلاعاتی و تکنولوژی های جدید ارتباطی پرداخته و مفاهیمی چون جهانی شدن و پسا جهانی شدن و حوزه آموزش و گسترش فناوری اطلاعات در جامعه را بررسی می کنیم و سپس به واشکافی روند شکل گیری ادراک در انسان پرداخته و اثر نهی دو مبحث اصلی رسانه و ادراک با ارائه نظریات اندیشمندان مورد مطالعه قرار می دهیم. این موارد زمینه را برای ورود به بخش مباحث معماری مرتبط فراهم می کند. در مرحله ی بعد تمرکز اصلی بر محور معماری و رسانه است و به مطالعه ی مطالبی از قبیل فضای سایبر و معماری اطلاعات، آرمانشهر الکترونیک، معماری فضاهای سایبرنتیکی، معماری در عصر اطلاعات، هندسه و … پرداخته و سپس نمونه های مشابه خارجی را مورد مطالعه و بررسی قرار خواهیم داد. اطلاعاتی نیز از طریق پرسشنامه جمع آوری ‌کردیم. گام بعدی در آخرین بخش فرآیند طراحی و خلق فضای فیزیکی با بررسی بستر طرح و خلق ایده های اولیه مرتبط با مطالعات انجام شده آغاز خواهد شد.در نهایت پس از بررسی ادبیات موضوع و بر اساس تئوری ها و نظریات موجود و نمونه های موردی، با استفاده از روند استدلال منطقی نتیجه گرفته می شود که جوامع امروز بشری بواسطه ماهیت در حال تغییر خود، نیازمند مکان هایی به منظور شکل گیری تعاملات اجتماعی در حین فرایند اطلاع رسانی و تبادل اطلاعات هستند.

کلمات کلیدی:دانلود رساله مجموعه چندرسانه ای هنر،دانلود مجموعه چندرسانه ای هنر ،دانلود رساله معماری

3box

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود پایان نامه مجموعه چندرسانه ای هنر+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • قیمت محصول: 45 هزار تومان
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات:231
  • حجم فایل:22مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

 رساله مجموعه چندرسانه ای هنر ، طراحی مجموعه چندرسانه ای هنر ,دانلود مجموعه چندرسانه ای هنر، رساله مجموعه چندرسانه ای هنر ، پایان نامه مجموعه چندرسانه ای هنر ، رساله مجموعه چندرسانه ای هنر ، پروپوزال مجموعه چندرسانه ای هنر ،برنامه فیزیکی مجموعه چندرسانه ای هنر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن