تحلیل مجتمع مسکونیتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت بررسی طراحی خانه ای مدرن در یزد

پاورپوینت بررسی طراحی خانه ای مدرن در یزد به همراه پلان ها و تصاویر

کد محصول : M9

در این پاورپوینت به بررسی یک خانه مدرن در بافت قدیمی یزد می پردازیم…این خانه در یکی از محلات حاشیه غربی شهر یزددر زمینهای ما بین شهر قدیم و روستای پیرامون در زمینی شمالی واقع دریکی از کوچه های فرعی بلوار جمهوری به ابعاد 35*14 با مساحت 490متر مربع در سه طبقه ساخته شده است طراحی و ساخت این ساختمان از سال1381 شروع و در سال 1384 خاتمه یافته است.

این بنادر سه طبقه ساخته شده که شامل: زیررمین؛ همکف، طبقه اول می باشد. طبقه زیر زمین شامل یک سوییت 70متری برای دفتر کار و یک طبقه کامل همکف با نیم طبقه دوبلکس در مجموع 350 برای سکونت خانواده ای 4 نفره طراحی شده است. حرکت در ساختمان مسیر روان و خوانایی را طی میکند و در ارتباط صحیح فضاها نقش دارد .حرکت از آشپزخانه به پذیرایی و از ورودی اصلی به حال ,اتاق خوابها ,پذیرایی به راحتی و بدون وفقه حرکتی صورت میگیرد.

با پیچش فضای اصلی به طرف جنوب که بهتری نور را دارد و تامین نور از سمت بالای فضای voidنور خانه در بهتری حالت به طور طبیعی تامین شده است.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت بررسی طراحی خانه ای مدرن در یزد
  • قیمت محصول: 10 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 40
  • حجم فایل: 4مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت بررسی طراحی خانه ای مدرن در یزد، دانلود پاورپوینت بررسی طراحی خانه ای مدرن در یزد به همراه پلان ها و تصاویر، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت بررسی طراحی خانه ای مدرن در یزد، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، پاورپوینت بررسی طراحی خانه ای مدرن در یزد به همراه پلان ها و تصاویر، معماری، تکنولوژی مدرن، تکنولوژی معاصر، پاورپوینت بررسی طراحی خانه ای یزدی، پاورپوینت بررسی طراحی خانه ای در یزد

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن