تحلیل پلان اداری و تجاریتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت برج کامرز بانک آلمان نورمن فاستر

پاورپوینت برج کامرز بانک آلمان نورمن فاستر به همراه پلان ها و تصاویر

کد محصول : F1

امروزه کسب و کارها به طورفزاینده ای، تعاملات غیر رسمی کارکنان که سابق بر این گواه نافرمانی یا ناکارآمدی بود را به عنوان منبع خلاقیت می بینند و بسیار طبیعی است که وجود فضاهایی جهت ملاقات و استراحت کارکنان را در حفظ سلامت شخصی و سازمانی ضروری بدانند. یک نمونه از این دست، ساختمان مرکزی کامرز بانک “Commerzbank Ag” در فرانکفورت آلمان است که توسط نورمن فاستر، طراحی شده است. ساختمان مرکزی کامرز بانک که یک نمونه از معماری سبز است که توسط نورمن فاستر در آلمان ساخته شده است.

شهر فرانکفورت بر کناره ی رودخانه ماین یکی از مراکز اصلی اقتصادی ، صنعتی و دانشگاهی کشور آلمان و اتحادیه اروپاست . این شهر با جمعیتی کمتر از یک میلیون نفر و ویژگی های منحصر به فرد جغرافیایی ، طبیعی و تاریخی اش از دوران امپراتوری مقدس روم تاکنون شاهد رویدادها و تحولات بسیاری از روی کارآمدن نظام های مختلف سیاسی و اقتصادی تا اشغال و بمباران در جنگ جهانی دوم بوده است. در واقع شاید بتوان گفت همه چیز در این شهر به دو برهه ی قبل از جنگ جهانی و پس از جنگ جهانی تقسیم می شود . اما پس از جنگ جهانی دوم ، فرانکفورت نیز چون دیگر شهرهای آلمان ، جهشی خیره کننده داشت بطوری که تنها چند سال پس از جنگ جهانی ، دیگر اثری از ویرانی های آن دوره در شهر دیده نمی شد.

بسیاری فرانکفورت را شهر آسمان خراش ها ، گالری ها ، موزه ها و بانکها می دانند . موزه هایی چون تاریخ طبیعی ، معماری ، ارتباطات ، گالری های آثار هنری چون زوفر که محل نمایش آثار نقاشی  رامبراند ، رنوآر  و در واقع نمایش هفتصد سال هنر اروپایی است  همچنین آثار تاریخی و معماری چون کلیسای جامع فرانکفورت ، بنای رومربرگ ( قدیمی ترین تالار شهر ) ، خانه ی اپرای آلته اوپر و خانه ی گوته شاعر نام آشنای آلمانی که دیوان غربی و شرقی اش را به حافظ شیراز تقدیم کرد . خط آسمان خراش معروف فرانکفورت که مجموعه ای از برج های سربه فلک کشیده از ارتفاع 256 متر تا 133 متر در دل بافت تاریخی شهر ، فرانکفورت را هر چه بیشتر از شهرهای دیگر اروپا متمایز می کند.

جالب است بدانید که یکی از این آسمان خراش ها که دومین بلندمرتبه ی اروپامحسوب می شود متعلق به یک بانک آلمانی است . Commerzbank  بانکی چند ملیتی است که اداره ی مرکزی اش امروز در فرانکفورت قرار دارد .

این بانک در سال 1870 میلادی در شهر هامبورگ تاسیس شد و پس از فراز و فرودهای بسیار اقتصادی و تاریخی در قرن اخیر علاوه بر خدمات بانکداری خرد و شرکتی ، در امر مدیریت سرمایه و بانکداری سرمایه گذاری ، فعالیت می کند اما آنچه باعث دومین بانک بزرگ آلمان یعنی Commerzbank  را متفاوت جلوه می دهد معماری ساختمان این بانک است . وقتی که مدیران این بانک تصمیم گرفتند که رویکرد زیست محیطی و پایدار برای این بانک در نظر بگیرند و طراحی این معماری را به نورمن فاستر ، طراح و معمار مشهور بریتانیایی که بیشتر آثارش مانند ورزشگاه نیوکمپ ،ساختمان پارلمان آلمان ،  با اندیشه ی زیست محیطی و معمارپایدار بنا شده  ، سپرده شد .

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت برج کامرز بانک آلمان نورمن فاستر به همراه پلان ها و تصاویر
  • قیمت محصول: 15 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 49
  • حجم فایل: 6مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

برج کامرز بانک آلمان نورمن فاستر، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی برج کامرز بانک آلمان اثر نورمن فاستر، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت تحلیل و بررسی برج کامرز بانک آلمان اثر نورمن فاستر، پاورپوینت برج کامرز بانک آلمان اثر نورمن فاستر، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، پاورپوینت برج کامرز بانک آلمان، نورمن فاستر، عمران، معماری، فناوری معماری، معماری سبز، محیط زیست، بررسی برج کامرز بانک آلمان اثر نورمن فاستر، ساختمان مرکزی بانک کامرز آلمان اثر نورمن فاستر، ساختمان مرکزی کامرز بانک آلمان، تحلیل و بررسی برج کامرز بانک آلمان اثر نورمن فاستر، تحلیل و بررسی برج کامرز بانک آلمان نورمن فاستر، پاورپوینت برج کامرز بانک آلمان نورمن فاستر به همراه پلان ها و تصاویر، پاورپوینت برج کامرز بانک آلمان نورمن فاستر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن