تحلیل مجتمع مسکونیتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت بررسی خانه آبشار

پاورپوینت بررسی خانه آبشار به همراه پلان و تصاویر

کد محصول : M7

خانه ادوارد-جی- كافمن كه به نام خانه آبشار معروف است در سال 1936 در بالای آبشاری در Ohiopyl در پنسيلوانيای آمريكا ساخته شد.  طراح آن معمار معروف فرانک لوید رایت میباشد و محاسبات فنی آن توسط ویلیام وسلی پیترز انجام شده است.

“خانه آبشار یکی از بزرگترین هدایای الهی وحاصل تجربه ذهن انسان بر روی كره خاكی است، من فکر می كنم تا به حال هیچ بنایی تا اين اندازه با هماهنگی و هارمونی بيان نشده است، مهمترین نکته در آن حفظ آرامش جنگل و رود وصخره است وهمه اينها بعلاوه ساختار خانه شما را به آرامش وگوش دادن به صداهای گوش نواز دعوت می كنند آن هم نه هر صدايی! بلكه صدای موسيقی آب و آبشار. اين خانه راهی است برای رسيدن به آرامش” فقط نگاه بوم شناختی این مدل”کارایی دقیق از درختها”Underbrush”بوته ها”جزییات سنگ روی پل و جزییات سنگ بر روی زمین را نشان میدهد.

خانه آبشاری بعنوان یکی از بزرگترین شاهکارهای رایت برای هر دو خاصیت پویایی اش و نیز برای پیوستگی و یکپارچگی اش به طرز قابل توجهی با محیط پیرامونش وفق داده شده بود. علاقه شدید رایت به معماری ژاپنی بطور قابل ملاحظه ای در طرح خانه آبشاری منعکس شد و بخصوص در اهمیت نفوذی سطوح خارجی و فضاهای درونی و تأکید شدید بر حفظ هارمونی بین انسان و طبیعت .

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت بررسی خانه آبشار به همراه پلان و تصاویر
  • قیمت محصول: 15 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 24
  • حجم فایل: 5مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت بررسی خانه آبشار به همراه پلان و تصاویر، دانلود پاورپوینت بررسی خانه آبشار به همراه پلان و تصاویر، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت بررسی خانه آبشار به همراه پلان و تصاویر، پاورپوینت خانه آبشار، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، پاورپوینت بررسی خانه آبشار به همراه پلان و تصاویر، معماری، تکنولوژی مدرن، تکنولوژی معاصر، پاورپوینت بررسی خانه آبشار، آمریکا، پنسیلوانیا، بررسی خانه اشریک لویی کان، عملکردهای اصلی خانه، پاورپوینت بررسی خانه آبشار به همراه پلان و تصاویر

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن