تحلیل مجتمع مسکونیتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت بررسی خانه ی اشریک لویی کان

پاورپوینت بررسی خانه ی اشریک لویی کان به همراه پلان ها و تصاویر

کد محصول : M6

این اثر را لویی کان بین سال های 1951 – 1961 در آمریکا، پنسیلوانیا طراحی و اجرا کرد. عملکرد های مختلف خانه ی اشریک را می توان به بخش های : اتاق خواب، اتاق غذاخوری،و همچنین یک سالن نشیمن که سقف آن را تا بام بخش دوبلکس خانه ارتفاع یافته تقسیم و معرفی کرد البته درکنار عملکردهای اصلی خانه، فضاهای دیگری همچون لابی، سرویس بهداشتی، اتاق تاسیسات، آشپزخانه در طبقه ی پایین،حمام و اتاقی که برای تعویض لباس طبقه ی بالا پیش بینی شده قرارگرفته اند.در این میان پله ها نقش تقسیم فضای دوبلکس خانه را در سالن نشیمن بر عهده دارند؛دو دودکش هم به شکلی تندیس وار در دو سوی ساختمان طراحی شده اند:یکی به اتاق نشیمن و دیگری به اتاق تاسیسات و اتاق خواب طبقه ی دوم سرویس می دهد.

خانه ی اشریک مثال مناسبی است که به وضوح بیانگر نحوه ی سازماندهی لویی کان در پرداختن به ساختار فضا به حساب می آید. ساختار مورد بحث در دوبخش مختلف از کیفیت فضا،ارائه و نظم یافته است : فضای نشیمن و دیگرفضاهای مرتبط با آن، ویا به عبارتی دیگر فضای ” خدمت پذیر ” و فضاهای ” خدمت گزار ” . این دو فضای مطرح شده در خانه ،در چهار بخش و در میان دو دیوار موازی به نمایش درآمده اند .

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت بررسی خانه ی اشریک لویی کان به همراه پلان ها و تصاویر
  • قیمت محصول: 18 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 35
  • حجم فایل: 2مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت بررسی خانه ی اشریک لویی کان به همراه پلان ها و تصاویر، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی خانه اشریک لویی کان، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت تحلیل و بررسی خانه اشریک لویی کان، پاورپوینت لویی کان، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، پاورپوینت خانه اشریک لویی کان، معماری، تکنولوژی مدرن، تکنولوژی معاصر، خانه اشریک لویی کان، خانه شریک، لویی کان، تحلیل و بررسی خانه اشریک لویی کان، خانه ی اشریک، آمریکا، پنسیلوانیا، بررسی خانه اشریک لویی کان، عملکردهای اصلی خانه، خانه اشریک لویی کان، تحلیل و بررسی خانه اشریک لویی کان، پاورپوینت بررسی خانه ی اشریک لویی کان به همراه پلان ها و تصاویر

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن