تحلیل پلان دانشگاه و خوابگاهتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت بررسی خوابگاه دانشجویی آمریکایی سیمونز هال

پاورپوینت بررسی خوابگاه دانشجویی آمریکایی سیمونز هال به همراه پلان ها و تصاویر

کد محصول : D1

خوابگاه دانشجویی سیمونز هال، محل اقامت دانشجویان مقطع لیسانس دانشگاه MIT در شهر ماساچوست ایالات متحده آمریکا می باشد.این خوابگاه که در سال 2002 توسط استیون هال (Steven Hall)، معمار سرشناس آمریکایی طراحی شده، بلوک عظیمی است که در زمینی به وسعت پنج هکتار در حاشیه یکی از خیابان های اصلی شهر بنا شده و در پیرامون آن فضای سبز و زمین های ورزشی روباز متعددی وجود دارد.

در این مجتمع 350 واحد اقامتی وجود دارد که علاوه بر آن ها و بخش های اداری، کابری های متنوع دیگری نظیر واحدهای تجاری، رستوران، کافی شاپ، کافی نت، لابراتور عکاسی و سالن آمفی تئاتری به گنجایش 125 نفر نیز در طبقات مختلف حجم قرار گرفته. طول بلوک در حدود 100 متر و عرض آن به اندازه ای است که؛ راهروهای ارتباطی طبقات، در مرکز و در دو سمت آن، واحدهای اقامتی قرار دارند.

شاخصه اصلی بنا، حفره هایی با ارتفاع زیاد (حدود 15 تا 20 متر) و فضاهایی تهی و برش هایی عظیم و بی نظم است؛ که از حجم کاسته شده. این برش ها در حجم بیرونی موجب شده اند تا بنا همچون شیئی ناشناخته و نامتعارف به نظر برسد. برخی از این خالی شدگی ها تراس های جمعی مجموعه بوده و برخی نیز تعریف کننده ورودی ها و قاب هایی شیشه ای در بنا می باشند. همچنین تخمین تعداد طبقات حجم از بیرون بنا ناممکن می باشد، چرا که در این بنا شاخصه رایج در شمارش طبقات یعنی شمارش تعداد بازشوها، تغییر یافته و به جای آن شبکه ای متخلل از پنجره هایی کوچک به ابعاد 60 در 60 سانتی متر همچون فنسی به بدنه های ساختمان متصل شده. گفتنی است که، در عقب نشینی های پنجره ها از رنگ های متنوع زرد، آبی و قرمز استفاده شده که این امر از یکنواختی سطح نما کاسته است.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت بررسی خوابگاه دانشجویی آمریکایی سیمونز هال
  • قیمت محصول: 15 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 55
  • حجم فایل: 19مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت بررسی خوابگاه دانشجویی آمریکایی سیمونز هال، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی خوابگاه دانشجویی ام آی تی آمریکا، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت خوابگاه دانشجویی، خوابگاه دانشجویی، ام آی تی آمریکا، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت خوابگاه دانشجویی ام آی تی آمریکا، پاورپوینت کالج، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت خوابگاه، پاورپوینت خوابگاه ام آی تی آمریکا، بافت شهری، معماری، فناوری معماری، طراحی فضای آموزشی، تکنولوژی مدرن، معماری معاصر، معماری ساختمان خوابگاه، خوابگاه، فضاهای شهری، سیرکولاسیون، خوابگاه دانشجویی ام آی تی آمریکا، تحلیل و بررسی خوابگاه دانشجویی ام آی تی آمریکا، ماساچوست ایالات متحده آمریکا، خوابگاه دانشجویی ام آی تی آمریکا، خوابگاه دانشجویی سیمونز هال، دانشگا، پاورپوینت بررسی خوابگاه دانشجویی آمریکایی سیمونز هال، خوابگاه دانشجویی آمریکایی سیمونز هال

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن