تحلیل پلان دانشگاه و خوابگاه

پاورپوینت معرفی بهترین دانشکده های معماری دنیا

پاورپوینت ریزفضاهای دانشكده معماری به همراه معرفی بهترین دانشکده های معماری دنیا

کد محصول : D5

طراحی و معماری ساختمان دانشگاه به عنوان نماد آموزشی و دانش یک منطقه، شهر یا کشور به شمار می رود. طراحی یک مجموعه آموزشی شامل ضوابط و امکاناتی است که در روند شکل گیری طرح تاثیر به سزایی دارد. دانشگاه ها می توانند به صورت یک مجموعه چند منظوره یا به صورت یک ساختمان واحد عمل کنند. موضوع طراحی دانشگاه های مجزا به دسته های مختلفی اعم از: طراحی دانشگاه هنر و معماری، طراحی دانشگاه معماری، طراحی دانشگاه صنعت، طراحی دانشگاه حقوق، طراحی دانشگاه علوم و تحقیقات و … تقسیم می شوند. اما برخی ساختمان ها می توانند تمام رشته های فوق را درون خود جای دهند. علاوه بر طراحی خود دانشگاه، قرارگیری ساختمان، محوطه، سیرکولاسیون کل مجموعه، طراحی سردر دانشگاه و مواردی از این قبیل دارای اهمیت زیادی می باشد.

پروژه معماری دانشکده هنر و معماری یکی از مواردی می باشد که در طرح معماری مد نظر اساتید قرار میگیرد و بیشتر در طرح ۲ معماری باید دانشجویان نمونه پروژه ای کامل با داشتن مدارک کامل و طراحی زیبا ارائه دهند و در این مقاله نیز برای در دسترس بودن نمونه های بیشتر به معرفی این نمونه کامل می پردازیم تا موارد بیشتری در اختیار شما عزیزان باشد .

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت ریزفضاهای دانشكده معماری به همراه معرفی بهترین دانشکده های معماری دنیا
  • قیمت محصول: 10 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 77
  • حجم فایل: 4مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت ریزفضاهای دانشكده معماری به همراه معرفی بهترین دانشکده های معماری دنیا، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت دانشجویی، پاورپوینت معرفی دانشکده معماری خارجی، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت دانشکده، تحلیل پلان ها و تصاویر، پاورپوینت معرفی بهترین دانشکده های معماری دنیا، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت ریزفضاهای دانشكده معماری، دانشکده های معماری دنیا، بافت شهری، معماری، فناوری معماری، طراحی فضای دانشگاه، تکنولوژی مدرن، معماری معاصر، معماری ساختمان خوابگاه، پاورپوینت ریزفضاهای دانشكده معماری به همراه معرفی بهترین دانشکده های معماری دنیا، ریزفضاهای دانشكده معماری، پاورپوینت معرفی بهترین دانشکده های معماری دنیا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن