تحلیل پلان دانشگاه و خوابگاهتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت خوابگاه دانشجویی کونیگ آلمان به همراه پلان ها و تصاویر

پاورپوینت خوابگاه دانشجویی کونیگ آلمان به همراه پلان ها و تصاویر

کد محصول: D12

فرم مشابه این ساختمان ها و توده های به ظاهر تکرار شده پاسخی است که طراح پروژه دیوبزر کونیگ (Deubzer Konig)، به مجموعه ای از نیازهای متفاوت و گاه متضاد آن داده است. نیاز به ایجاد مجموعه ای در آلمان با کیفیت فضاهای شهری از یک سو و نیاز به تعداد زیادی از واحدهای اقامتی یکسان با جهت گیری مشابه از سوی دیگر سبب شکل گیری توده های L شکل با بالهای کشیده شده به سمت جنوب و غرب و در یک ترکیب بندی شطرنجی و راست گوشه گردید.

هدف، ساخت یک مجموعه از ساختمان های مستقل و جداگانه نبوده  و این موضوع سبب استفاده از المان های مشترک و شاخص های فرمی مشابه گردید. رنگ قرمز تند نماها متشکل از رنگدانه های معدنی به همین رنگ، مشابه خانه های قدیمی شهر، ساختار سقف ها که در محل تقاطع شبکه شطرنجی به هم متصل شده اند و همچنین تراز ارتفاعی بام ها و پیش آمدگی ها و کنسول ها که در همه ساختمان ها یکی است از موارد مشترک و وحدت بخش پروژه است. حفظ تراز کل ساختمان ها در یک ارتفاع با توجه به شیب زمین سبب افزایش تعداد طبقات در ساختمان های واقع در بخش های پایینی سایت شده است.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت خوابگاه دانشجویی کونیگ آلمان به همراه پلان ها و تصاویر
  • قیمت محصول: 15 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 27
  • حجم فایل: 6مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت خوابگاه دانشجویی کونیگ آلمان به همراه پلان ها و تصاویر، پاورپوینت خوابگاه دانشجویی کونیگ آلمان، دانلود پاورپوینت خوابگاه، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، پاورپوینت معماری، خوابگاه دانشجویی کونیگ آلمان به همراه پلان ها و تصاویر، خوابگاه دانشجویی کونیگ آلمان، پاورپوینت خوابگاه دانشجویی کونیگ آلمان به همراه پلان ها و تصاویر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن