تحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت معرفی و بررسی ترمینال ها

پاورپوینت معرفی و بررسی ترمینال ها به همراه نمونه موردی و تصاویر

کد محصول: P19

در این پاورپوینت به بررسی معایب و محاسن دو پایانه اصلی در تهران و اصفهان میپردازیم و گریزی به پایانه مطرح ترمینال TWA در جهت قیاس می زنیم.

پایانه مسافري جنوب در بخش شمالی بزرگراه بعثت قرار دارد و نخستين پایانه احداثی مجهز معماری در سطح تهران است. اين پايانه، در منطقه 16 شهرداري تهران واقع شده و از سمت شمال، به خيابان شهيد تقوي (خط BRT شهيد افشار) از جنوب به اتوبان بعثت، از سمت غرب به خيابان شهيد بخارايي و از شرق به خيابان عباسي محدود مي‌شود. ساختمان این پایانه مدور است و به دست مهندسان خارجی ساخته شده است. طراحی پايانه طوري است که با وجود محوطه پررفت‌وآمد آن، هیچ دود و غباري وارد سالن نمی‌شود.

پایانه مسافري جنوب در زمینی به‌ مساحت بیش از 17 هکتار بنا شده است. طبقه همکف با مساحت 8800 مترمربع شامل 20 تعاونی و شرکت مسافربری است. طبقه اول شامل غرفه کتاب و محصولات فرهنگی، اتاق مادروکودک، قنادی، تنقلات، خرازی و بهداشتی، اغذیه‌فروشی، بانک شهر، آکواریوم بزرگ ماهیان آب شور و…. است. طبقه دوم با مساحت 4200 مترمربع شامل رستوران، سایت کامپیوتر پایانه، دفاتر دژبانی‌های ارتش، ناجا و سپاه است. طبقه سوم: با مساحت 620 مترمربع شامل قسمت‌های اداری، مدیریت پایانه، نمایندگی وزارت راه و… است.

پايانه مسافربری صفه واقع در جنوب اصفهان ابتدای جاده اصفهان- شيراز به مساحت 000/100 مترمربع و 000/12 مترمربع زيربنا و 000/0 3مترمربع فضای سبز تاريخ افتتاح خرداد 1373. سرويس دهی به شهرهای اصفهان و اکثر نقاط کشور و روزانه حدود 9000 تا 9500 نفر از اين پايانه جهت مسافرت استفاده می نمايند و روزانه تعداد ورودی وخروجی ترمینال( اتوبوس و سواری) میانگین 550 دستگاه وارد وخارج می شود. اکنون به علت ساخت مترو محدوده ای از پایانه را دچار مشکل کرده که گروه نتیجه بررسی ها و مشاهدات را بر مبنای قبل از ساخت پایانه کرده است.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت معرفی و بررسی ترمینال ها
  • قیمت محصول: 15 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 59
  • حجم فایل: 4مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت معرفی و بررسی ترمینال ها به همراه نمونه موردی، پاورپوینت معرفی و بررسی ترمینال ها، پاورپوینت ترمینال، پایانه مسافربری، طراحی سازه های ترمینال، پاورپوینت بررسی و تحلیل ترمینال اصفهان، معرفی و بررسی ترمینال جنوب تهران،پاورپوینت معرفی و بررسی ترمینال صفه اصفهان، پاورپوینت معرفی و بررسی ترمینال های ایران

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن