تحلیل پلان دانشگاه و خوابگاه

پاورپوینت تحلیل دانشکده هنر و معماری هنر و معماری هاروارد

پاورپوینت تحلیل دانشگاه

تحلیل دانشکده هنر و معماری هاروارد

کد محصول : D19

دانشگاه هاروارد برترین دانشگاه آمریکا و جهان است و به عنوان دانشگاه خصوصی در شهر کمبریج ایالت ماساچوست در ایالات متحدهٔ آمریکا است.  هاروارد در سال ۱۶۳۶ میلادی (۱۰۱۵ خورشیدی) توسط هیئت قانون‌گذاران «مهاجرنشین (کولونی) خلیج ماساچوست» ساخته شد. این دانشگاه اولین مؤسسهٔ آموزش عالی در کشور آمریکا و همچنین اولین بنیاد در آمریکای شمالی به‌شمار می‌رود.

تحلیل دانشکده هنر و معماری هاروارد تحلیل دانشکده هنر و معماری هاروارد

آنچه در نگاه اول به  چشم می‌خورد وجود تقارن و تاکید بر آن است نکته قابل توجه دیگر تعریف یک گروهی باشکوه با پله که در مرکز بنا قرار گرفته و هدایت بصری و عملکردی مناسبی را به داخل بنا می دهد نوع مصالح به کار رفته در شیشه و نوار فولادی است که این نوارهای فولادی در سقف تا انتهای بام کشیده شده از طرفی دیگر فولاد استفاده شده در نما نقش استراکچر را دارد و حجم بنا به صورت مکعب و روند تکراری استفاده از مصالح شیشه و فولاد در کل بنا به چشم می خورد فضاهای داخلی به صورت بزرگ که با پارتیشن مجزا شده است ارتباط بین فضاها به صورت مستقیم وجود دارد این بنا به کامیون میس وندروهه معروف است که دارای ابعادی به طول ۲۲۰ عرض ۱۲۰ و ارتفاع ۱۸ متر می باشد.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل دانشکده هنر و معماری هنر و معماری هاروارد
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 28
  • حجم فایل: 3 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل دانشکده هنر و معماری هنر و معماری هاروارد، پاورپوینت تحلیل دانشکده هنر و معماری هنر و معماری هاروارد، پاورپوینت تحلیل دانشکده هنر و معماری هنر و معماری هاروارد، پاورپوینت تحلیل دانشکده هنر و معماری هنر و معماری هاروارد

تحلیل دانشکده هنر و معماری هاروارد

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن