تحلیل پلان دانشگاه و خوابگاه

پاورپوینت تحلیل دانشکده عالی مدیریت همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل دانشگاه

پاورپوینت تحلیل دانشکده عالی مدیریت

کد محصول : D22

ساختمان مدرسه عالی مدیریت در بستري سبز بر فراز تپه‌اي بنا شده است. بستر طرح، مستطيلي به ابعاد ۱۷۰×۱۱۰ متر است. فضاهاي بسته كه بر گرداگرد زمين استقرار يافته‌اند عموماً كم‌ارتفاع و يك طبقه‌اند ، و باغي به ابعاد ۱۳۰×۸۰ را در ميان مي‌گيرند. «دستگاه ورودي» به شكل بنايي دو طبقه در شرق بستر طرح بنا شده است. در ميانة باغ، «ساختمان كتابخانه» ـ بنايي سه طبقه با قاعدة هشت و نيم هشت ـ  از فراز سكويي به هرسوي باغ مي‌نگرد. اضلاع شمالي و جنوبي باغ را «حجره‌هاي دانشجويان» اشغال كرده‌اند كه در دل ديواري قطور پنهان شده و جداره‌هاي باغ را مي‌سازند. «ساختمان مُدرس‌ها» در جبهة مقابل ساختمان ورودي و در ترازي پايين‌تر نسبت به آن واقع شده است.

پاورپوینت تحلیل دانشکده عالی مدیریت

دانشکده عالي مديريت به عنوان شاخه‌اي از دانشگاه هاروارد ايالات متحدة آمريكا بنا بود كه با همكاري استادان آن دانشگاه به تربيت مديران و متخصصين بخش‌هاي خصوصي و دولتي بپردازد. بعد از انقلاب اسلامي، اين مدرسه با نام دانشگاه امام صادق(ع)، مستقلاً اهداف پيش‌بيني شده را ادامه داد. در سال‌هاي اخير ملحقاتي همچون مجموعة خوابگاه‌ها و مسجد به طرح اوليه اضافه شد و عملياتي از قبيل اضافه شدنِ بخش‌هايي به ساختمان مُدرس‌ها، اضافه شدن زيرزميني به عنوان سالن قرائت به كتابخانه و به دنبال آن برچيده شدن آبنماي سكوي مياني و تغييراتي در سالن غذاخوري و حجرات دانشجويان در آن انجام گرفت. در تحليل اين اثر، طرح اوليه بدون تغييرات و اضافات ياد شده مد‌ّ نظر قرار مي‌گيرد.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل دانشکده عالی مدیریت همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 50
  • حجم فایل: 3 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل دانشکده عالی مدیریت همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل دانشکده عالی مدیریت همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل دانشکده عالی مدیریت همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل دانشکده عالی مدیریت همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل دانشکده عالی مدیریت همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل دانشکده عالی مدیریت

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن