تحلیل پلان موزهتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت تحلیل پلان موزه گوگنهایم همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل پلان موزه خارجی

پاورپوینت تحلیل پلان موزه گوگنهایم

کد محصول: U26

بيلبائو شهري است كه در شمال اسپانيا واقع است 41كيلومتر مربع مساحت و در سواحل اقيانوس اطلس قرار دارد.

اين شهر تا اواخر دهه 1970 از شهرهاي ثروتمند اسپانيا به شمار مي رفت.تا در دهه 1980 ضربه اقتصادي محكمي به اقتصاد اين شهر وارد آمد و كارخانه كشتي سازي اين شهر تعطيل شد و 35% از جمعيت اين شهر بيكار شدند.

موزه گوگنهايم اقتصاد محلي اين منطقه را مورد تحول قرار داد وكمك به ايجاد شغل و در آمد كرد و ورزانه 3800 گردشگر از اين موزه ديدن مي كنند. اين موزه در 18 اكتبر 1997 به طور رسمي افتتاح شد و درهاي اين موزه را توماس كرنز مدير بنياد گوگنهايم به روي همه گشود. هزينه ساخت اين موزه بالغ بر 100 ميليون دلار مي باشد.

پاورپوینت تحلیل پلان موزه گوگنهایم

اين موزه واقع در منطقه ملي گراي اسپانيايي به نام باسكو طي يك همكاري مابين وزارت كشور و يورك سالامون انجام شد. اين موزه واقع در منطقه ملي گراي اسپانيايي به نام باسكو طي يك همكاري مابين وزارت كشور و يورك سالامون انجام شد.

پاورپوینت تحلیل پلان موزه گوگنهایم

————————————————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل پلان موزه گوگنهایم همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 50
  • حجم فایل: 5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل پلان موزه گوگنهایم همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان موزه گوگنهایم همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان موزه گوگنهایم همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان موزه گوگنهایم همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل پلان موزه گوگنهایم

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن