تحلیل پلان اداری و تجاریتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت تحلیل پلان مجتمع تجاری اریکه ایرانیان همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل پلان مجتمع تجاری

تحلیل پلان مجتمع تجاری اریکه ایرانیان

کد محصول : D33

 مجموعه اریكه ایرانیان دارای یك سالن كنسرت چند منظوره و سه سالن سینما و تئاتر، مجموعه استخرها شامل دو استخر هم زمان “ویژه بانوان و آقایان” با كلیه امكانات سالن‌ های بدنسازی، سونا (خشك ، بخار) و جكوزی، سالن های بولینگ، بیلیارد و اسنوكر، رستوران، فست فود، كافی شاپ و تعدادی فروشگاه‌های منحصر به فرد تجاری می باشد.

این مجتمع با زیربنای بیش از 20هزارمترمربع در هشت طبقه احداث گردیده كه شامل دو طبقه زیرزمین برای پاركینگ اختصاصی و شش طبقه در ارتفع و سالن‌های مختلف همراه با چهار آسانسور و چهار راه پله اصلی با سیستم تهویه مطبوع چیلر و فن كوئل، سیستم های اعلام اطفاء حریق و سیستم دوربین های مدار بسته می باشد. نمای مجتمع از نوع كامپوزیت پنل آلومینیومی به رنگ نقره‌ای و سنگ گرانیت می‌باشد. مجتمع اریكه ایرانیان به صورت كاملاً مكانیزه، از طریق كارت اعتباری عمل می كند.

تحلیل پلان مجتمع تجاری اریکه ایرانیان

این مجتمع با زیربنای بیش از ۲۰هزارمترمربع در هشت طبقه احداث گردیده که شامل دو طبقه زیرزمین برای پارکینگ اختصاصی و شش طبقه در ارتفع و سالن‌های مختلف همراه با چهار آسانسور و چهار راه پله اصلی با سیستم تهویه مطبوع چیلر و فن کوئل، سیستم های اعلام اطفاء حریق و سیستم دوربین های مدار بسته می باشد. نمای مجتمع از نوع کامپوزیت پنل آلومینیومی به رنگ نقره‌ای و سنگ گرانیت می‌باشد. مجتمع اریکه ایرانیان به صورت کاملاً مکانیزه، از طریق کارت اعتباری عمل می کند.

این مجتمع با ارائه سیستم ISP (اینترنت سرور پروتکل) با پهنای باند ۱۰۲۴ کیلوبایت با ۳۰۰خط تلفن آماده ارائه خدمات به مشترکین می باشد. مجتمع اریکه ایرانیان دارای یک سالن کنسرت چند منظوره و سه سالن سینما  و تئاتر استخرهای مجزای بانوان و آقایان با کلیه امکانات سوناهای خشک و بخار و جکوزی و سالن‌های بدنسازی، سالن های بولینگ، کیو بولینگ، بیلیارد، رستوران ملل با هشت ملیت، شهربازی کودکان، سفره خانه سنتی ایرانی و کافی شاپ هنرمندان و ورزشکاران و تعدادی فروشگاه‌های منحصر به فرد تجاری می باشد.

تحلیل پلان مجتمع تجاری اریکه ایرانیان

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل پلان مجتمع تجاری اریکه ایرانیان همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 56
  • حجم فایل: 6 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل پلان مجتمع تجاری اریکه ایرانیان همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان مجتمع تجاری اریکه ایرانیان همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان مجتمع تجاری اریکه ایرانیان همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان مجتمع تجاری اریکه ایرانیان همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل پلان مجتمع تجاری اریکه ایرانیان

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن