تحلیل پلان فرهنگسرا و ورزشیتحلیل پلان اداری و تجاری

پاورپوینت مجتمع تجاری و فرهنگی اسپاکومر در کره جنوبی

پاورپوینت مجتمع تجاری و فرهنگی اسپاکومر در کره جنوبی به همراه تصاویر و پلان ها

کد محصول: C10

برند Hongdae، که در واقع نام یک راه آهن می باشد هم اکنون تبدیل به یک مرکز با تلاقی چند فرهنگ شده است کانسبت پروژه امتداد عملکرد خیابان های منتهی به پروژه می باشد. مفهومی که در نماسازی پروژه نیز گسترش یافته است. به منظور استفاده از ویژگی های Sangsu-dong که در مرکز خیابان واقع شده است.

Spacumer با قرار دادن دیوارهای و بخشهایی زرد رنگ در نما و جرم های شناور و پله های پهلو به پهلو و ترکیب آنها با هم تبدیل به محلی جذاب برای خریداران شد. محلی که به جای اجبار خریدار برای خرید و مصرف کالا در غرفه های آن مصرف کنندگان میتوانند در سرتاسر خیابان با لذت کالا ها را مشاهده نمایند و در صورت نیاز خرید کنند.

در این پروژه راه پله نقش کلیدی را بازی میکند به صورتی که به عنوان یک عنصر واکنشی خیابان را به سمت داخل مجموعه هدایت مینماید. نوع کسب و کاری که قابلیت راه اندازی در این مرکز را دارد نا محدود می باشد. ساخت و برنامه ریزی فضا های ساختمان به گونه ای بوده که کاربری های بسیار با تعاریف و گرایش های مختلف توانایی قرار گرفتن در کنار هم را دارند و این خود از حس طراحی برای روحیه همزیستی در بنا سرچشمه میگیرد.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت مجتمع تجاری و فرهنگی اسپاکومر در کره جنوبی
  • قیمت محصول: 15 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 44
  • حجم فایل: 10 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت مجتمع تجاری و فرهنگی اسپاکومر در کره جنوبی، پاورپوینت مجتمع تجاری و فرهنگی اسپاکومر در کره جنوبی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت تحلیل و بررسی مجموعه فرهنگی اسپاکومر ، پاورپوینت مجموعه فرهنگی، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، پاورپوینت مجتمع تجاری و فرهنگی اسپاکومر در کره جنوبی، پاورپوینت مجتمع تجاری و فرهنگی اسپاکومر در کره جنوبی به همراه تصاویر و پلان ها، مجتمع تجاری و فرهنگی اسپاکومر، پاورپوینت مجتمع تجاری و فرهنگی اسپاکومر در کره جنوبی به همراه تصاویر و پلان ها

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن