تحلیل پلان فرهنگسرا و ورزشی

پاورپوینت طراحی و ضوابط زمین فوتسال

پاورپوینت طراحی و ضوابط زمین فوتسال به همراه تصاویر

کد محصول : C8

کف سالن برای فوتبال ۵ نفره بایستی صاف و نرم بوده و لغزنده و زبر نباشد . برای پوشش کف از مصالحی چون چوب، وینیل و P.V.C استفاده می شود . علائم روی زمین نیز بایستی بادوام بوده رنگشان قابل تمیز از رنگ زمین و علائم سایر زمین ها باشد . زمین های فوتبال گل کوچک بایستی توسط دیوار یا مانعی احاطه شود . این دیوارها بایستی محکم و استوار بوده ، سطحی صاف و فاقد هر گونه شکاف یا برآمدگی باشد. ارتفاع این دیوارها برای حفظ سلامت بازیکنان نباید از ۰۶/۱ متر تجاوز نماید . برای ایجاد این دیوارها از قطعات چوبی قابل حمل ۵/۰ × ۵/۲ متر استفاده می شود . قطعات قابل حمل دیگری نیز به ابعاد ۷/۲ × ۰۶/۱ متر وجود دارند که با تشک های سبک وتوپر روکش می شوند .

فوتسال به بازی درون سالنی گفته میشود. این رقابت در محل های سر پوشیده یا در محل های باز و بدون حصار و دیوار انجام میگیرد. واژه ی فوتسال بر گرفته از لغات اسپانیایی است. تمام درهای ورودی به این محوطه بایستی هم تراز و هم لبه این ساخته شوند و در زمین قطعات تشکیل دهنده نیز بایستی به خوبی چفت گردد.حرارت داخل سالن برای بازیکنان بایستی بین ۸/۱۲-۱۰ درجه سانتیگراد باشد . جهت کنترل صدا ، این بازی نباید در نزدیکی فضاهای آرام و بی صدا انجام گــردد و سطوح دیوار و سقف باید به گونه ای طراحی شود که پژواک صدا را کاهش دهد.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت طراحی و ضوابط زمین فوتسال
  • قیمت محصول: 10 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 33
  • حجم فایل: 3 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت طراحی و ضوابط زمین فوتسال به همراه تصاویر، پاورپوینت طراحی و ضوابط زمین فوتسال، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت تحلیل و بررسی مجموعه فرهنگی، پاورپوینت مجموعه فرهنگی، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، مجموعه فرهنگی و ورزشی، پاورپوینت طراحی و ضوابط زمین فوتسال به همراه تصاویر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن